Dit idee, deze mantra, loop je race, is een idee waar ik vaak voor en tijdens races en zelfs trainingsruns op terugkom. Voor mij betekent het dat je moet focussen op je capaciteiten, je training en het beste doen wat je die dag kunt doen. Dit is echter niet altijd gemakkelijk te omarmen. We houden van onze hardloopvriendinnen (een goede vriend noemt ons RGF's ... briljant!), We steunen ze en we willen het beste voor hen in hardlopen en hun leven. Maar het kan Nike Air Pegasus 83 Uomo gemakkelijk zijn om in een patroon te belanden waarin we ons met hen vergelijken. De gedachte dat ik met haar train, dus ik zou met haar moeten kunnen racen, kruipt in ons hoofd en kan negativiteit en twijfel aan mezelf veroorzaken. Er kan een dunne lijn zijn tussen het aanmoedigen van en concurreren met onze RGF's en het betreden van een headspace vol jaloezie, vergelijking en jaloezie. Loop je race. Loop je race.
Je race lopen betekent aanwezig blijven, het moment eren, van jezelf houden en alles wat je lichaam voor je doet. Ik ben dol op dit idee waar Lauren Fleshman, voormalig Amerikaanse atletieker, medeoprichter van Picky Bars en badass-moeder het over had op de Running on Om-podcast: bij jezelf blijven en bij jezelf blijven. Bij jezelf blijven is het idee dat we bewust blijven bij onszelf, onze geest, onze gedachten en Nike Free Rn Distance Femme idee?n. We blijven in ons eigen hoofd om na te denken en rammelen rond onze gedachten om uiteindelijk een aantal van de moeilijke dingen aan te pakken, om duidelijkheid te vinden. Fleshman vertelt over de manieren waarop we onszelf verlaten, zoals drinken, drugs gebruiken, een Netflix-binge, naar muziek luisteren - eigenlijk elke vorm van afleiding. Dit is niet per se een slechte zaak en soms is het een manier om met de moeilijke tijden om te gaan. Als we echter de grote problemen willen aanpakken die het leven ons oplevert, als we verandering in ons leven willen brengen, moeten we bij onszelf blijven, we moeten onszelf vergezellen op die reis.
In onszelf blijven is binnen blijven: binnen onze eigen huid blijven, diep zijn in een plaats van acceptatie en liefde voor jezelf. Om je race te lopen. Echt hardlopen is een manier Nike Air Pegasus 83 Femme waarop we kunnen oefenen om bij onszelf en in onszelf te blijven. Beide zijn cruciale concepten om met gratie, evenwicht en zelfliefde door het leven te ploegen. Als we uitdagende trainingsruns en racedagen kunnen benaderen met de mantra run your race, zullen we een gevoel van kalmte, vrede en acceptatie bereiken voor waar we die dag zijn. Nogmaals, dit is niet altijd gemakkelijk, maar het is absoluut beter dan in een plaats van jaloezie en vergelijking te zijn, omdat onze RGF sneller, fitter of een betere bergbeklimmer is. We moeten onze veters dichtbinden vanaf een plek met veel inhoud en liefde voor waar we op die dag zijn.
Dus ik ben nog steeds in Jersey. Ik had gepland om tot woensdag te zijn, omdat mijn moeder morgen jarig is en een beetje rust nooit iemand pijn heeft gedaan. Maar dit hele "sneeuwnood" -gedrag verkrampt Adidas Eqt Support Adv Hombre mijn stijl een beetje. Ik ben een beetje onrustig.
Gisteren ben ik met mijn moeder naar de supermarkt geweest, omdat ik nieuwsgierig was hoe belachelijk het zou zijn de dag van een grote storm. Het antwoord: behoorlijk belachelijk. De drukke gangpaden waren vergelijkbaar met die van de NYC-supermarkten waar ik naar toe ga, behalve met nog norsere blikken toen boze elfen vast kwamen te zitten achter een boodschappenwagentje.
Omdat iedereen aan het winkelen was alsof het het einde van de wereld was, en mijn moeder betaalde, begon ik willekeurige spullen in de wagen te gooien. Amandelen? Ik zal er iets mee te maken hebben. Chocoladeschilfers? Ik word ingesneeuwd. Ik moet bakken.