Wat is er met me gebeurd? Hoe kwam het Nike Air Max 200 Herren dat ik me uit de uitdaging terugtrok en het hardnekkige vertrouwen dat ik zo enorm had gekend, opgaf? Terugkijkend is de beslissing om het selecte voetbalteam niet na te jagen slechts een van de vele momenten van terugtrekking. Er was de race van 800 meter Nike Air Max 270 React Femme op de middelbare school toen ik zo ver voor me was dat ik me schaamde, stopte, vertraagde en het daarna niet snel genoeg oppikte, terwijl een ander meisje door me liep met alles wat ze had in de laatste meters winnen. Er was de bobbel op de evenwichtsbalk in de staatskampioenschappen turnen. Er was een gemiste strafschop in de halve finale van de staat voor mijn voetbalteam op de middelbare school. Elk moment - een teken van mentale zwakte dat ik een ongepaste invloed heb toegestaan ??op volgende gebeurtenissen. Hoewel de verbindingen duidelijk, begrijpelijk en zelfs logisch zijn, hoeven ze niet prescriptief te zijn.
Het is tijd www.jennifercharity.co.uk om een ??nieuw verhaal te vertellen. Mijn verleden zit vol met te veel bijnas en vermeed kansen, faalangst en geredigeerde doelen. Naarmate ik me meer verdiep in de sport van trail en ultrarunning, herken ik de gezichten van bekende demonen. Maar ik heb ook die vreugdevolle, vasthoudende geest van mijn 7-jarige zelf gevonden, ravotten in velden, voortgestuwd door bijna successen. Ik hou van de manier waarop het onontgonnen terrein van een nieuwe sport voor mij mij de toestemming heeft gegeven om de lessen uit mijn verleden die begraven lagen door lessen die volgden, te doen herleven, maar de realiteit is (en dit is altijd waar), we mogen beslissen welke delen van ons verleden bepalen ons heden. Ik mag mijn doelen defini?ren. Ik mag mijn successen defini?ren. Het belangrijkste is dat er altijd iets groters zal zijn dan ik, iets dat er meer toe doet.
De achtergrond van de bossen en Nike Roshe Run Womens bergen herinnert me eraan dat ik klein ben, misschien zelfs onbeduidend (en lessen in nederigheid zijn goed). Streven is belangrijk omdat het uitrekt wie ik ben. Grenzen verleggen onthult nieuwe mogelijkheden. We hebben allemaal mogelijkheden nodig om in te geloven, en nog belangrijker, om naar toe te werken, maar de wereld is zoveel meer dan onze individuele mogelijkheden. Misschien, hopelijker (en nauwkeuriger), is de wereld het hoogtepunt van onze individuele mogelijkheden, en als dat waar is, dan is mijn verlangen om een ??nieuw en oud verhaal te schrijven zowel niets als alles.
Steph Imig is een ouder, partner, leraar, schrijver, veganistische kok en avonturier uit Portland, OR. Ze zet zich in om de wereld waarin ze wil leven stap voor stap te cre?ren.
Het was vooraf gemaakt met amandelen, krenten, hazelnoten, kaneel, cashewnoten en kokos en bevatte ongeveer 460 calorie?n. Ik tel geen calorie?n, maar dat zijn beslist meer Nike Air Max 2017 Dámské calorie?n dan ik zou willen consumeren bij het ontbijt, en ik houd niet van krenten, hazelnoten en cashewnoten. De amandelen en kokosnoten waren fantastisch. Ik had vrij snel een vergadering nadat ik aan het werk was gegaan, dus ik at ongeveer 3/4 hiervan. Oh, en ik heb die bootcamp gisteravond zeker niet gehaald, maar ik heb mijn mijl van 4 mijl gehaald, dus daar ben ik ok mee.
Een deel van de reden dat ik naar Boston ging, is omdat mijn beste vriend een maand geleden een baby heeft gekregen, en ik STERF om haar te ontmoeten. Nou, mijn vriend probeert terug te komen naar het gewicht van voor de baby, dus gingen we vanmorgen voordat ik vertrok naar de sportschool.
Ik had 9 mijl op mijn trainingsplan voor de halve marathons van NYC en DC die ik in maart loop, en ik heb het gisteren niet gelopen omdat de wegen in de stad van MaryBeth smal zijn en te ijzig leken om op te rennen.