Evenzo geeft het hoofdstuk over het kiezen van races en het plannen van een raceseizoen de lezer een overzicht van een typische trainingsweek van 70 mijl, samen met tal van kanttekeningen. Sarah gelooft niet in trainingsschema's voor "koekjessnijder", dus biedt ze een brede filosofie die wordt bestrooid met specifieke trainingen die mensen kunnen aanpassen Nike Air Max Command Womens aan hun conditie en levensstijl. Afgelopen maart had ik de gelegenheid om met Sarah en haar vriend Clare Abram in de Marin Headlands te rennen. De uren vlogen voorbij terwijl we spraken over onze families, kinderen, de ultrascene, training en aankomende raceplannen terwijl we in een spectaculaire omgeving renden ... eigenlijk leefden we de Trail Sisters Instagram-droom! Die dag in Marin, met zijn comfortabele geklets, verhalen vertellen, extreem weer (inclusief sneeuwbuien en hagel!) En het delen van jarenlange ervaringen tussen ons, is wat Sarah zo goed vastlegt in A Trail Runner's Companion. Ik wou dat het boek beschikbaar was geweest voor de lopers van ons 50K-trainingsprogramma terwijl ze zich klaarmaakten voor de ondraaglijk hete Promise Land 50K in april - het gedeelte over omgaan met hitte zou samen met al het andere moeten Nike Air Pegasus 89 Womens zijn gelezen. Je kunt er zeker van zijn dat het doorgaat! Haar vele jaren van hardlopen, racen en coaching informeren duidelijk over dit allesomvattende en indrukwekkende liefdeswerk. De gedetailleerde checklists zijn logisch en nuttig en de diepte van het onderzoek is indrukwekkend. Trailrunners van alle niveaus en ervaringen zullen het niet alleen willen hebben als hulpmiddel, maar ook voor een kijkje in het leven en de ervaringen van een begaafde hardloper, coach en chroniqueur van onze sport.
Ashley kwam naar ons toe, en nadat we een tijdje hadden zitten kletsen en naar Ellen hadden gekeken, wilden we echt niet rennen, maar we dwongen onszelf de deur uit en zeiden dat we de run konden afbreken als we dat echt wilden / moesten. Het hebben van zulke lage verwachtingen heeft echt geholpen, omdat we zo aangenaam verrast waren door een Nike Air Max Motion Mens behoorlijke run dat we gewoon doorgingen en uiteindelijk negen geweldige mijlen Nike Air Max 90 Damen eindigden.
Behalve dit kleine probleem. Ik kan niet stoppen mezelf te schoppen als ik ren.
Na de snelste stretch-sessie ooit, haastten we ons naar Bliss om onze nagels te laten doen. Ik heb geen enkele foto gemaakt omdat ik na een lange run maar al te graag in de watten werd gelegd. Maar vertrouw erop dat het leuk was, en als je echt foto's wilt zien, weet ik zeker dat Ashley er wat op zal zetten.
Daarna kwam Bo (haar man) ons ontmoeten en we hebben allemaal bij Dos Caminos gegeten.