Jon Greenberg is een stafschrijver bij PolitiFact, een site die erop gericht is de feiten recht te zetten in de wereld van de zware politiek. Je kunt meteen zien dat het PolitiFact goed werk heeft geleverd met hun auteursbiopagina's. Om mee te gaan met een mooie vetgedrukte titel van de naam van de auteur, vind je ook hun positie, een mooie samenvatting over hun bio en ook hun e-mailadres. Een ander groot voordeel van auteurspagina's op PoliticFact is dat ze de persoon van de auteur bevatten. Direct onder al deze informatie ziet u ook een Adidas Superstar Herren samenvatting van al hun recente bijdragen. Lauren Fox is schrijver bij Talking Points Memo, een andere politieke site die zich richt op alle politiek en wereldnieuws. Wat betreft hun auteursprofielpagina's, deze Nike Blazer Low Mujer is ook vrij eenvoudig. Als niet alle daadwerkelijke site-inhoud rond deze profielpagina's was opgebouwd, zou er echt niet veel zijn. Kortom, u kunt de naam van de bijdrager zien, een korte bio en vervolgens een lijst Nike Air Max Ltd Mujer met hun meest recente artikelen. Peter Coy is de econoomredacteur bij Bloomberg Businessweek en behandelt een breed scala aan economische kwesties op de site. Een paar dingen die ik echt leuk vind aan de profielpagina's op Bloomberg, is de supergrote blauwe tekst van de naam van de auteur en ook dat het hun Twitter-profiel bevat. U kunt ook een diepgaande beschrijving zien van elke bijdrager. Ik vind het ook leuk hoe ze een screenshot opnemen in elk van de bijdragen van de auteur.Lee Moran is de Trends Editor bij The Huffington Post. Met HuffPo als een van de meest bekende, gelezen en bijgedragen aan sites op internet, Nike Air Max 1 Damen ben ik niet verbaasd over hoe goed ze alles bij elkaar hebben. Je kunt de profielfoto, naam, titel en hun beschrijving van de auteur allemaal gemakkelijk genoeg zien. Direct daaronder ziet u ook een lijst met Nike Air Max Command Mujer hun meest recente bijdragen, samen met een screenshot om uw aandacht te trekken.