Bijna al mijn trainingen omvatten dat ik daarna 'iets' doe. Wanneer ik mijn vroege ochtendtrainingen in de stad doe, blijf ik meestal nog een paar uur hangen om voor willekeurige boodschappen te zorgen of met Nike Air Max Command Femme vrienden af ??te spreken. Na een reis naar de sportschool ga ik meestal naar de plaatselijke koffiespot en spring ik op sociale media voordat ik naar huis ga. Klinkt bekend?
Het laatste wat ik wil doen, is ergens zitten waar ik stink en me "vies voel." In het verleden heb ik gesproken over manieren om onderweg weg te vagen, maar vandaag wil ik een product met u delen dat ik in het verleden heb gebruikt en opnieuw wilde vermelden: ShowerPill.
Het is een individueel verpakt atletisch lichaamsdoekje dat met je mee kan reizen zonder te veel ruimte in te nemen - of gemakkelijk in je auto, sporttas of kluisje achter te laten. Het is superhandig als u op zoek bent naar een gemakkelijke manier om na de training te verwijderen - het droogt snel en laat geen zeep of plakkerige resten achter op uw huid.
Ik ben zo goed als een professional Nike Roshe Run Femme geworden in de wasbak - een praktijk die de meesten van ons de een of andere keer hebben gedaan. Dit kan gemakkelijk worden gebruikt in uw arsenaal 'opruimen onderweg'. Elke wrap is duurzaam genoeg om verschillende doekjes over je lichaam te krijgen. Houd het gewoon gevouwen en gebruik elke kant om je huid 30 seconden af ??te vegen, draai het dan om, vouw en herhaal. Je hoeft achteraf geen handdoek af te nemen om vocht of plakkerig residu te verwijderen, omdat het vrij snel aan de lucht kan drogen en je klaar bent om te vertrekken.
Het lijkt alsof ik elke dag een lijst heb met dingen die ik moet doen en mijn training opofferen is het laatste wat ik wil laten gebeuren. We hebben allemaal een reden om NIET te trainen. Ik heb excuses voor de deur staan, en de meeste zijn geldig. Maar ik kan ze niet elke dag laten WINNEN - hoewel Nike Free Run 2 Womens ze het proberen. Soms moet ik gewoon meewerken aan de tijd om te trainen en de gemeenschappelijke hashtag gebruiken: #noexcuses. Onderdeel van ervoor zorgen dat ik in mijn training kan komen EN mijn lijst met t0-do's kan uitschakelen, is door multitasking en mijn training daarna te combineren met een boodschap. Gym, dan boodschappen doen. November-project, vervolgens ontmoeting met een vriend / klant. Na de training opruimen maakt alles gewoon eenvoudiger.
Een overstap van triatlons tegenkomen brengt een hele nieuwe wereld van jargon met zich mee. Ik spreek misschien vloeiend in marathon, maar mijn triatlonish heeft wat werk nodig. Op zondag leer ik echter dat ik in plaats van te zeggen "even op de fiets ging en toen door het park rende", moet zeggen "ja, ik heb een stenen sessie gedaan".
Het blijkt dat fietsen en dan meteen Nike Air Max Tavas Femme na het rennen meer voordeel heeft dan je twee trainingen geven voor de prijs van een stapel stinkende kit - het is een echte bonafide techniek om beter te worden in, nou ja, fietsen en dan rennen zoals je bent moeten doen in een triatlon.
Ik heb mijn triatlontips voor beginners gecontroleerd, zoals geschreven door binnenkort Iron Woman K, en het lijkt erop dat er geen sprake is van een lekker zitten met een kopje thee en wat cake tussen het zwembit en het fietsbeetje of tussen de fietsen en het rennen.
Dus op zondag fietste ik 9 mijl langs de grachten van Oost-Londen, een paar keer bijna een onverwachte cyclus-zwem overgang, vervolgens geparkeerd de fiets en liep 4 heuvelachtige mijlen. Ik leer hier iets aan: 4 mijl rennen na 9 fietsen is veel moeilijker dan alleen de 4 rennen, en mijn benen waren ook niet zo fris bij mijn volgende run.