Toen ik 30 was, herinnerde ik me dat ik een boekwinkel binnenliep op University Avenue in Palo Alto, CA en tijd doorbracht met het doorzoeken van de schappen in de sectie Gezondheid en Fitness; Ik was altijd op zoek naar de laatste gepubliceerde bevindingen over gezondheid en fitness. Mijn blik viel op de titel van een boek op de kortingstafel: 'Dr. Bob Arnot's gids voor het terugdraaien van de klok. " Ik kocht het boek omdat het voor mij het toppunt was van waar we allemaal naar op zoek zijn als atleten. We willen het verouderingsproces vertragen, omkeren en de prestaties ondersteunen.
Een van de beste aspecten van mijn werk als coach / trainer Nike Internationalist Mujer is dat ik aan de Nike Air Max 90 Heren slag ga met vrouwelijke atleten van alle leeftijden en niveaus. Dus hoewel ik me heel goed alleen op jonge elites zou kunnen concentreren, vind ik het echt leuk om met vrouwen te werken die in de categorie 40+ vallen. Ik merk dat ze vaak meer gedisciplineerd, toegewijd, doelgericht, gefocust en bereid zijn om het harde werk te doen om hun prestaties te verbeteren. Ik vroeg enkele van mijn toppresteerders om hun mening te geven over hoe zij over veroudering en prestaties denken. Deze superster-vrouwen openden zich en gaven hun openhartige antwoorden over competitief blijven. Ze deelden hun wijsheid over waarom op hun leeftijd concurreren in sommige opzichten voordeliger is. Ze deelden ook advies over hoe jonge vrouwelijke concurrenten jarenlang training en competitie zouden moeten benaderen. Terwijl u hun opmerkingen leest, kunt Nike Cortez Damen u vragen of antwoorden achterlaten. Ik geloof echt dat het heel goed mogelijk is om je beste verleden te blijven, wat de meesten PRIME zouden vinden!
Wat inspireert je om te blijven rennen?
“Wat me ge?nspireerd houdt om te blijven rennen, is zowel mentaal als fysiek. Ik ben die persoon die 'echt in mijn hoofd' kan komen als ik zittend ben en niet actief ben. Ik voel me traag, humeurig en gewoon "uit". Perimenopauze zijn, helpt niet veel. Als ik op pad ben, rennen letterlijk alle gekke gedachten in mijn hoofd duidelijker en oplosbaarder. Mijn hele houding is beter nadat ik die tijd buitenshuis heb doorgebracht - alleen mijl na mijl rennen - beseffend dat 'de dingen niet zo erg waren als ze leken'. Zoals mijn man zegt: "... je bent gewoon een aardiger persoon als je aan het rennen bent". Dit is waar ?? Het stellen van een doel (Nike Air Pegasus 83 Pánskéeerste 50k) houdt me supergemotiveerd. Het inhuren van een coach was SUPER instrumenteel in mijn hardlopen - het hebben van dat wekelijkse "plan" met het doel voor ogen en verantwoording afleggen aan iemand die hun kennis en wijsheid verschaft, maakt een wereld van verschil voor mij. " - Libby Gordon-Siegel
Ultrarunning is me een beetje overkomen. Het kwam op een moment dat mijn leven verwarrend, eng en moeilijk aanvoelde. Het kwam op het moment dat ik eenvoud en stilte nodig had ... toen ik ruimte nodig had van iets in mij dat me in cirkels achtervolgde. En al die momenten in de bergen en al die lange, uitdagende dagen op races gaven me dat. In veel opzichten was ultrarunning mijn leraar. Het was een middel om een ??dieper deel van mezelf te herontdekken. Het diende als een methode om opnieuw contact te maken met het landschap Nike Air Max 270 Damen dat me voedt. Het diende als een middel om me weer te laten rennen buiten alle dingen waardoor ik überhaupt wegliep van hardlopen. Jarenlang gaf ultralopen me vrijheid.
Maar net als al het andere, op een bepaald moment tijdens de reis, voelde ik me niet meer vrij. Het waren niet de bergen en het rennen die me gevangen hielden. De bergen zullen altijd vrij voelen. En hardlopen zal altijd een leraar zijn. Ik was het binnen die lange mijlen die eerst geen zin meer hadden en later volledig wegvielen.
En hoe vaak ik ook tegen mezelf zei dat ik weg moest lopen, ik kon het niet. Ik zou het niet doen. Ondanks alle tekens "het was tijd", kon ik gewoon nooit helemaal luisteren. Ultrarunning was een steen voor mij. ... totdat het niet zo was. Totdat alles wat het echt deed pijn was.
En dus gaf ik het uiteindelijk op. Ik gaf het bijna Adidas Yeezy Boost 350 Damen een jaar geleden lukraak Adidas Ultra Boost Donna fysiek op - ik kon mezelf er gewoon niet toe brengen kilometers te maken - maar mentaal loslaten? Dat is een heel ander beest. Dat loslaten, voelde als wedergeboorte.