Hoewel ik niet aanbeveel om iets nieuws te proberen op de racedag in Running Your First Ultra, ga ik mijn mal breken om een ??speciale ervaring te cre?ren. Om nieuwe energie toe te voegen, schakelde ik een 100% rookie-crew in om voor mij raceweekend te zorgen. Vier speciale mensen in mijn leven die nog nooit een ultra hebben gelopen of bijgewoond, rijden Simba (mijn Honda Element) rond de North Cascades, ontmoeten me bij de hulpposten met hun opwinding en intriges om een ??ander deel van mijn leven dat ze hebben te bekijken bekend over, maar nooit meegemaakt. Een andere lieve vriendin, die haar sectie vooraf liep om ervoor te zorgen dat ze vaart kon maken, zal me ontmoeten op Hyak, mijl 54, om me de nacht in te motiveren. En een ander, die ik in 2004 afzette,Nike Air Huarache Damen zal me 72-96 kilometer afleggen. Met nog 4 mijl te gaan, mag je hele team zich bij de hardloper aansluiten. Ik hoop ze allemaal te krijgen, op de fiets of te voet, om die laatste 4 mijl met mij te delen. Want daar gaat het echt om. Ik ben zo opgewonden om eindelijk de kans te krijgen om dit belangrijke deel van mijn leven te delen met mensen die zo dicht bij me staan ??en toch buiten mijn ultrawereld. Ze zijn misschien nerveuzer dan ik, en die zorg is precies waarom ze een ongelooflijk team zullen zijn dat me door de bergen ziet.
Misschien heb je dat eerder gehoord? Maar het is waar - er komt een moment waarop je moet stoppen met excuses te maken en het gewoon moet doen. Vanmorgen sliep ik tot 10.30 uur en het was heerlijk. Ondanks dat ik goed uitgerust was, had ik nog steeds geen zin om te rennen. Ik bleef een tijdje rondhangen Nike Air Max 97 Homme voordat ik me realiseerde dat ik door wachten niet meer zou willen rennen. Dus na wat motiverende tweets ging ik op pad voor mijn geplande 8-mijlsloop. Mijn Garmin stierf en ik overschatte mijn omslagpunt, dus 8 mijl werd eigenlijk 8,75 - score!
Als je lange afstanden loopt (en "lange afstand" is relatief ten opzichte van de afstand waarvoor je traint - 2-3 mijl kan een "lange afstand" zijn als je voor een 5K traint), wordt de lange termijn geacht langzaam te zijn , dus mijn Garmin-dood was een soort zegen, omdat ik niet om de paar minuten in mijn tempo keek.
Tad en ik zijn iets meer dan een maand getrouwd, maar zijn nu 8 jaar samen. Gedurende deze tijd samen Nike Air Max 1 Herrenhebben we onze relatie op veel kleine manieren laten testen: het doorstaan ??van Europese jetlag-temperaturen, het overleven van de gevaren van het kopen van kleding voor me en Nike Air Max 97 Femme het volhouden door het verkeer in Vancouver. Hoewel deze situaties een beetje extra geduld, begrip en zelfopoffering vereisen, stelt niets uw relatie meer op de proef dan verloren te gaan op de top van een vulkanische krater met 10 meter zicht, een oude mueslireep en drie uur bergopwaarts vanaf de auto .
Ik zie vaak foto's in mijn Instagram-feed van koppels die glimlachen naar hun selfiestick, opgewonden omdat ze hand in hand naar de top van een berg zijn geklommen. Maar wat je niet ziet, is al het bloed, zweet, tranen, vloeken en geschreeuw dat soms nodig is om die piek te bereiken.
Als jij en je partner de volgende lijst met ellende op de lange termijn Adidas Eqt Support Adv Hombre overleven, is de kans groot dat je op de lange termijn helemaal doorgaat.