Elk van die runs in de eerste paar weken was anders en sterk be?nvloed door de gebeurtenissen van de dag. Als de post papierwerk van de levensverzekeringsmaatschappij bevatte, zat ik te snikken terwijl ik de weg op en neer ploeterde. Toen ik erachter kwam dat vervreemde familieleden me uit herinneringen wilden halen, sprintte ik door de straten Nike Air Vapormax Mens tot mijn longen zouden branden en mijn benen schreeuwden. Als ik een nummer op de radio zou horen van een concert dat we bijwoonden, zou ik een gestaag tempo lopen en het concert hardop voor hem terugroepen alsof hij naast me stond.
Het leven dat we samen hebben geweven, is overal in ons huis zichtbaar. Medaillehouders, startnummers, racefoto's, tijdschriften, stapels modderige schoenen en vuile kleren. Hardlopen was niet de enige liefde die we deelden, maar het was een van de meest duurzame. Het was ook de meest zichtbare weergave van 'ons' voor anderen. Zoveel familieleden, vrienden en collega's hebben met mij gedeeld hoe graag Mark liep. Hoe iets wat hij in mij liefhad, iets werd waar hij van hield in zichzelf. Ze spraken over de foto's die hij deelde op sociale media, de races waar hij op maandagochtend op kantoor over sprak, Nike Air Huarache Damen de manier waarop onze liefde zich manifesteerde als een fitte man die nu oprecht lachte terwijl hij dat nog niet zo lang had gedaan.
Ik voel me de laatste tijd zachter aan de randen, wat absoluut het gevolg is van te veel traktaties en te veel verfijnde koolhydraten in de afgelopen maand of zo. Het is ook zeker een gevolg van een gebrek aan krachttraining de laatste tijd, wat ik me realiseerde in de spin-klasse die ik tijdens de lunch binnenliep.
Dit is duidelijk, maar ... je voelt je sterker als je krachttraining doet. Je verbrandt ook een ton meer calorie?n. De aardige mensen van K-Swiss stuurden een hip paar van hun Tubes-sneakers en Jillian Michaels 'Six Week Six-Pack en Master Your Metabolism. Ik ga de dvd zeker een keer per week in mijn schema opnemen en ik ben van plan het boek te bekijken om te zien of er tips zijn die ik Nike Air Max 270 Herren in mijn dieet kan opnemen.
Wat een troost om die woorden te horen. Te weten dat elke mijl niet alleen een herinnering was voor ons, maar voor iedereen die Mark ook kende en liefhad. Ik begon te geloven dat ik mijn pas in deze sport had verloren, totdat hardlopen me brak toen ik kapot ging. Ik ben begonnen met trainen voor een race waarvan ik weet dat we die samen zouden hebben gedaan. Ik breng tijd door op onze favoriete paden. Ik omring mezelf met mensen die met ons waren weggelopen. Is het hardlopen nu voor Adidas Gazelle Femme mij veranderd? Onomkeerbaar.
Dit is het geschenk van verdriet. Tijdens die solo-runs heb ik ruimte om te ervaren hoe ik me echt voel. Als de eenzaamheid ondraaglijk is, staan ??er mensen klaar om zich te strikken en met mij op pad te gaan. We hoeven zelfs geen woord te zeggen. Als ik niets anders heb geleerd over verdriet, is Nike Air Max Thea Womens het dat de ervaring de ultieme test is voor menselijk uithoudingsvermogen. Elke dag wordt minuut voor minuut, uur voor uur gemeten. Door te rennen volhard ik stap voor stap.