Dus wat doen we? We houden vol met zoveel Nike Air Max 720 positiviteit als we kunnen opbrengen. Is dat niet de hoogste les van zowel ultrarunning als ouderschap? We leren de hoogtepunten en dieptepunten, de extase en het lijden te omarmen; we genieten van de sterke punten die we hebben opgebouwd. Nike Air Max Command Mujer Janssen beoordeelt: "Ik heb mezelf nooit als een geduldig persoon beschouwd en er zijn momenten dat ik er absoluut zonder zit, zoals wanneer ik de jongens vijf keer heb gevraagd hun schoenen op te bergen. Maar kinderen hebben heeft me geduldiger en begripvoller gemaakt. Het heeft me ook meer gewaardeerd. En ik denk ook sterker. ' Hayes legt uit: 'Moeder zijn maakt me sterker door me nederig te houden en open te stellen voor verandering. Ik kan het stadium van mijn kinderen net op tijd beheersen zodat ze naar een nieuwe fase van leren en groeien kunnen gaan. Deze voortdurende vernedering Nike Free Rn Distance Femme leidt tot persoonlijke groei - mijn constante herinnering dat ik niet alles heb bedacht, om te delen met / te leren van / respect te hebben voor anderen, vanuit het perspectief van een ander te kijken. Ik kan niet constant in één constante staat Nike Air Max Command Hombre blijven alsof ik het heb gehaald. Ik moet volharden om meer ervaring en wijsheid op te doen. Dat is de kracht die me door de uitdagingen van het leven heen helpt. "
Steph Imig deelt wat tijd op de skiroutes met haar zoon. Het prisma dat onze levensmoza?eken werpen, verlicht meer dan lessen, uitdagingen en persoonlijke groei. We leven misschien volgens onze checklists, maar we houden ook van ons Type 2-plezier en hebben voor 2018 tal van epische avonturen gepland. Er zal Rim to Rim to Rims in de Grand Canyon zijn; omvaart van verschillende Cascade-vulkanen; en een honderd mijl lange Nike Air Presto Mens mountainbikewedstrijd. Er zullen wandelingen, toppen en backpacktochten met kinderen zijn, want hoezeer we ons ook inzetten voor onze eigen avonturen in de bergen, we zijn ook toegewijd aan het opvoeden van de volgende generatie bergliefhebbers. Onze kinderen leren al vroeg dat de bergen ruimte bieden voor uitdaging, plezier, schoonheid en vreugde, en dat het onze menselijke plicht is om ze met heel ons hart te beschermen.
Terwijl we onze grote doelen voor 2018 aanpakken, zullen we ons waarschijnlijk allemaal ondergetraind voelen, een beetje verdrietig vanwege de tijd die we missen met onze gezinnen tijdens onze afzonderlijke avonturen, en een beetje achterstallig werk. Het kan voor sommigen hectisch, rommelig en zelfs gek zijn, maar we zijn er allemaal in geslaagd om een ??schijn van orde in de chaos te brengen, en hoewel de Adidas Ultra Boost Mujer waarheid van moment tot moment misschien niet vaak mooi is, zijn deze levens behoorlijk geweldig. Toen ik de geweldige getuigenissen van deze vrouwen verzamelde over hoe ze erin slagen moeders te zijn, fulltime te werken en op avontuur te gaan door de bergen, hoorde ik zoveel van mijn eigen reis en voelde ik de kracht van die gemeenschap. Niemand van ons zou zeggen dat ons pad proscriptief is: er is niets beter of slechter, geen morele noodzaak tot werken of moederschap of ultrarunning. Maar voor mij - en misschien voor anderen - bieden deze verhalen de geruststelling dat anderen met dezelfde waanzin jongleren en ervan houden; en we zullen altijd onze geheimen hebben.
Toen ik terugkeerde naar Columbus Circle, merkte ik dit scherm op dat blijkbaar deel uitmaakte van Bounty's Teacher Wish List-campagne. Volgens onderzoek besteden Nike Air Max Jewell Mujer leraren gemiddeld 462 dollar uit eigen zak aan klasbenodigdheden en leermiddelen, dus verbindt Bounty ouders met leraren door leraren toe te staan ??verlanglijstjes te maken voor hun klaslokalen en ouders om hen te helpen deze te vervullen.
Ik kwam terug van mijn vlucht, liep met Bailey, nam de snelste douche ooit en rende terug naar de metro om Emily en Jenny te ontmoeten voor een stranddag! We namen de metro naar Rockaway Beach on Queens. Er is onlangs over geschreven in de Times en blijkbaar is het een beetje een hipster-toevluchtsoord geworden.