Afkomstig uit de Franse Alpen, blijft Salomon de aandacht trekken in de trail- en bergloopindustrie, en hun Drifter Mid Hoodie is een goed voorbeeld van waarom. Dankzij de omkeerbare functionaliteit kan deze hoodie eigenlijk als twee verschillende jassen worden gebruikt. PrimaLoft 60g is de isolatie bij uitstek, gecombineerd met Pertex Quantum voor windbescherming en een zacht gevoel.
Aangezien dit een twee voor één is, worden beide versies beoordeeld. Wat de pasvorm betreft, www.caminosdelabici.es zou de hoodie als ontspannen of zelfs een beetje ruim worden beschouwd, met voldoende ruimte voor een of www.etoiledemere.fr twee basislagen. Beginnend met de glanzende kant naar buiten, is dit hoe je de hoodie zou willen dragen als warmte je primaire doel is. De voorkant, achterkant, bovenkant van mouwen en capuchon bevatten allemaal de PrimaLoft 60g, bekroond met de winddichte Pertex Quantum shell. Onder de armen en langs de zijkanten zitten dikke panelen van een meer ademend materiaal. De mouwlengte kan iets langer zijn om personen met lange ledematen met koude polsen te voorkomen. De Drifter Mid Hoodie heeft een hoge kraag die omhoog en over je kin en mond kan worden getrokken als je hem dichtritst. Dit is een geweldige functie voor die gruwelijke dagen waarop je gezicht bevroren aanvoelt en je een nek / gezichtsbeschermer bent vergeten. Er zijn twee Nike Air Max 97 Mujer zakken met ritssluiting, een aan elke kant van de jas op traditionele locaties.
De omgekeerde kant (niet glanzend of mat), wordt gebruikt als oorzakelijk jasje of als je warmte wilt verdrijven. Er is geen Pertex aan de buitenkant, dus warmte komt sneller vrij. Er zijn twee zakken op de traditionele plekken en beide hebben geen ritssluiting of "sluiting" -functie, dus wees voorzichtig met sleutels of waardevolle spullen.
Voordat ik een paar jaar geleden mijn act samenstelde, heb ik nooit echt gesnackt, omdat ik dacht dat ik duidelijk mensen met overgewicht zou kennen als ik zou snacken en extra calorie?n zou eten. (Omdat mijn uiterlijk het duidelijk niet liet zien.) Als ik echt honger kreeg tussen de maaltijden door, wachtte ik tot ik de honger niet meer kon verdragen en pakte ik meestal iets ongezond. Toen ik een paar jaar geleden Nike Air Max 270 Mujer besloot om aardig voor mijn lichaam te worden, realiseerde ik me dat tussendoor snacken eigenlijk goed voor je zou kunnen zijn als het gezonde snacks waren.
Sindsdien probeer ik altijd een soort snack bij me te hebben voor het geval ik vast kom te zitten zonder eten.
Nu ik weer op een normaal schema sta en de hele dag gewoon op kantoor ben, kan ik natuurlijk de koelkast gebruiken voor snacks, maar in de zomer die naar interviews en vergaderingen liep, had ik iets nodig dat ik in mijn tas kon gooien dat zou er geen puinhoop van maken. Ik heb veel repen gegeten omdat ze zo gemakkelijk te pakken waren en prote?ne bevatten om me verzadigd te houden.
De trainer waar ik mee trainde sprak altijd over het hebben van kip of kalkoen als Adidas Zx Flux Dámské tussendoortje, maar dat sprak me nooit echt aan en ik begon pas deze zomer met het eten van hardgekookte Adidas Zx 700 Femme eieren. Ik eet geen yoghurt meer omdat ik zuivel in mijn dieet beperk om vriendelijk te zijn voor mijn maag (ook al is het niet vriendelijk voor mij), dus soja-eiwit is de gemakkelijkste manier voor mij om tussen de maaltijden wat eiwit binnen te krijgen.