Als laatste praatten we, mijn training begon een beetje beter te gaan en Nike Air Max 2017 Mujer in plaats van iets anders te zijn dat me gestrest maakte, begon ik weer te genieten van hardlopen omwille van hardlopen, in plaats van obsederen over het raken van passen of hoe deze run zou be?nvloeden mijn komende race.
Maandag: ik had eigenlijk een geweldige 5-miler. Het is een beetje koeler geweest, en mijn "gemakkelijke" tempo is terug rond een 9: 30ish, in plaats van het 10ish-tempo dat het eerder was. Ik keek niet veel op mijn horloge tijdens deze run en genoot gewoon van het uitzicht, dus ik was blij dat mijn tempo een beetje beter werd.
Dinsdag: yoga. Ik was mentaal op een ruwe plek op dinsdag en had iets rustgevend nodig
Woensdag: RUH ROH. Ik ging mijlen-herhalingen doen ... en kreeg 3/4 mijl binnen voordat elke stap resulteerde in een scherpe pijn in mijn rechterknie. Ik mailde Jess meteen en we besloten dat ik Adidas Superstar Mujer een paar dagen vrij zou nemen om mijn knie te laten rusten voordat het erger werd.
Donderdag: rustdag
Vrijdag: SoulCycle met Kendra, dankzij een Nike Air Max 720 Womens cadeaubon die ik had. Ik had nog nooit van Kendra gehoord, maar ze was schattig en vrolijk en had veel throwback-muziek zoals N-Sync's Just Got Paid en This is How We Do It.
Zaterdag: Zelfs voordat de kniepijn toesloeg, had ik zaterdag een rustdag gepland omdat het ook een stranddag was en ik wist dat we vroeg op pad zouden gaan. Ik werd wakker en mijn kuiten waren ongelooflijk pijnlijk van SoulCycle. WTF ?!
Elke serieuze hardloper heeft een go-to-repertoire van belangrijke trainingen waar hij zijn toevlucht tot neemt bij het trainen voor een grote race - lange runs, tempo's, baanintervallen, heuvelherhalingen, hersteltraining ... Stop. Ik weet wat je denkt: 'Hersteltraining? Herstel is geen training! "
Eigenlijk, collega-hardloper, is herstel net zo belangrijk als elke andere workout die je zou voltooien, zo niet meer. Adidas Zx 750 Mens Zonder goed herstel kun je niet verbeteren.
Ik kijk graag naar rust en herstel als onderdeel van het algemene trainingsbeeld door het op te nemen als een vorm van training. In deze serie artikelen wordt beschreven hoe u onmiddellijk na de training kunt herstellen, wat u op uw niet-trainingsdagen kunt doen, hoe u uw lichaam kunt laten rusten voor maximaal voordeel en hoe u hersteltraining kunt implementeren in uw algehele plan.
Herstel na de training Na een zware of lange training, of het nu een scheet, tempo of track-sessie is, bevindt uw lichaam zich in een katabole toestand waarin weefsels zijn afgebroken en spierglycogeenopslag is uitgeput. Dit is een goede zaak - het punt van training is om het lichaam af te breken en het sterker terug te laten komen.