Afgelopen september trad u toe tot het Brooks Beasts-team. Wat trok je naar Brooks, wat hoop je te kunnen brengen voor het team, en wat hoop je dat je zult winnen als je lid wordt van het team? De Brooks Beasts leek het beste bij mij te passen omdat ik de grootte, de structuur Adidas Stan Smith Mujer en de nabijheid van het team leuk vond. Danny Mackey omvatte ook wat ik zocht in een coach omdat ik gewoon zijn passie en opwinding voor het team kon voelen. Hij begrijpt zijn atleten omdat hij eerder in de positie van een professionele atleet was. Ik hoop het team enthousiasme, een positieve houding en motivatie te kunnen bieden. Ik zou heel graag de voordelen van een intensievere training willen krijgen, maar een nog diepere liefde voor de sport en de 800. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik elke keer dat ik racete op de 800 iets nieuws leerde en ik kijk er naar uit om te leren nog meer door mijn post-collegiale carrière.
De proeven voor de Olympische Spelen van 2016 zijn nog 1,5 jaar verwijderd, maar ik weet zeker dat de voorbereiding al is begonnen. Wat ben je van plan voor te bereiden en wat hoop je op het evenement? Ter Adidas Superstar Damen voorbereiding op de Olympische Spelen van 2016 is mijn plan om een ??solide indoor- en outdoorseizoen 2015 te hebben door mijn tijden te verbeteren en een stap voor te zijn op waar ik het jaar voordien was. Ik zal mijn volledige vertrouwen in Danny en zijn trainingsplan voor mij stellen, maar ik weet dat als ik wil concurreren voor de VS op de Olympische Spelen van 2016, het allemaal neerkomt op doen wat ik moet doen door gezond en gefocust te blijven.
Bonus: op welke Amerikaanse hardlopers wordt u ge?nspireerd en met wie zou u ooit hopen af ??te spreken? Alysia Montano en Brenda Martinez zijn een paar Amerikaanse hardlopers die me inspireren vanwege hun lef en kracht wanneer ze de 800 lopen. Ik kreeg de kans om een ??paar zomers tegen Alysia te lopen in de VS en ook deze afgelopen zomer. Ze was toen zwanger!
Welkom iedereen Nike Air Max 2017 Dames terug in een nieuwe editie van mijn serie '5 vragen'-interviews. Vorige week nam ik vrij om tijd met familie door te brengen tijdens de Thanksgiving-vakantie. Ik hoop dat je vakantie net zo gezegend is als de mijne! Ik ben opgewonden om er weer aan terug te komen, met een aantal geweldige interviews deze Nike Air Max 90 Femme maand. Vandaag heb ik het voorrecht om te spreken met Bruce Van Horn, een sociale media-superster die ook een vader, auteur, coach en motiverende spreker is. Had ik al gezegd dat hij een hardloper is? Ik vind het leuk om Bruce al een tijdje op Twitter te volgen en was enthousiast toen hij ermee instemde deel te nemen aan de interviewreeks “5 Vragen”.
"Het leven is een marathon, dus laten we ervoor trainen!" Bruce's persoonlijke motto, gebaseerd op zijn liefde voor hardlopen, is voortgekomen uit vele pijnlijke ervaringen en tegenslagen in zijn leven, maar ook uit vele onverwachte en onverdiende zegeningen. Zijn passie is mensen helpen hun doel en passie voor het leven te ontdekken. Hij heeft een zeer succesvolle podcast getiteld 'Life Is a Marathon', waarop je je via iTunes kunt abonneren. Hij heeft een zeer geprezen boek voor Nike Air Vapormax Mens marathonlopers geschreven, "You CAN Go the Distance", dat beschikbaar is op Amazon. Als hij niet rent, schrijft of podcasting, kun je hem motiveren en inspireren met zijn meer dan 300.000 volgers op Twitter.
Vandaag zag ik een bericht op Facebook van Tara Stiles, linken naar dit bericht op haar blog, en het resoneerde als whoa.
Als ik nog steeds een van die dingen in de archiefagenda aan de zijkant van mijn blog bewaarde, zou je zien dat ik aanzienlijk minder blog dan ooit. (Toch ben ik op weg om mijn grootste maand ooit deze maand te hebben - en ik heb eigenlijk een "Blog Less, Blog Better" post-idee dat ik nog steeds aan het uitwerken ben dat ik hoop snel te posten.)
Het is gelijke deeltijd, kwetsbaarheid en vrede.
Tijd: ik heb veel meer eisen aan mijn tijd dan toen ik deze blog begon, tussen een drukkere baan, Junior Adidas Superstar Mens League, enz.
Kwetsbaarheid: ik heb mezelf behoorlijk op deze site gezet. Meestal was de reactie geweldig, maar ik zal niet liegen dat sommige van de af en toe stekende opmerkingen of dingen die ik elders over mezelf heb gelezen, geen rol spelen in wat ik doe en niet post.
Vrede: ik begon deze blog toen ik naar NYC verhuisde, 50 pond zwaarder, werkend in een baan waar ik niet zo gek op was. Deze blog vulde een enorme leegte in mijn leven. Het was een vriend, een professionele outlet, een persoonlijke outlet, een therapeut, een partner voor verantwoording.