Wat een ongelooflijke rit is het tot nu toe geweest met deze serie “5 Vragen” -interviews. We begonnen in oktober met een interview met de tweevoudige Olympische marathonloper Kara Goucher. We hadden toen de kans om de lopende legende Bart Yasso in te halen. De komende weken ontmoetten we meer geweldige hardlopers die varieerden van een blogger, een podcaster en auteur, een actrice / schrijver / regisseur en een inspirerende auteur en life coach. Het is nogal de reis tot nu toe geweest! Deze week, om 2014 af te ronden, brengen we de Nike Cortez Femme cirkel rond met binnenkort een professionele hardloper en Brooks Beast Megan Malasarte!
Megan werd geboren in Atlanta, GA, en heeft daar de afgelopen 22 jaar gewoond. Ze ging naar de middelbare school op de katholieke middelbare school Our Lady of Mercy Adidas Zx 750 Uomo in Georgia, waar ze zesvoudig staatskampioen was, zowel op de 400 meter als op 800 meter. Malasarte vervolgde haar loopbaan als bulldawg aan de University of Georgia in Athene, Georgia. Op de universiteit speelde Malasarte een rol in haar team door te scoren bij elke SEC Championship-ontmoeting zowel binnen als buiten sinds haar eerstejaarsjaar. Ze heeft ook het schoolrecord voor de indoor en outdoor Nike Air Max 97 Donna 800m. In 2012 behaalde ze haar eerste All-Amerikaanse onderscheidingen op de NCAA Outdoor Championships 2012 in Des Moine, Iowa, en werd ze 7e in de finale. Sindsdien ontving Malasarte alle Amerikaanse onderscheidingen in 2013 en 2014 en Nike Air Max 90 Damen kwalificeerde zich ook voor de USA Outdoor Championships in zowel 2013 als 2014 waar ze een halve finale was. Afgelopen augustus streed ze voor haar eerste VS-team in NACAC (Noord-Amerika, Midden-Amerika en Carribbean Championships) Under 23 in Kamloops, Canada. Ze studeert digitale en uitzendjournalistiek en communicatiewetenschappen en studeert in december af.
Onnodig te zeggen dat Megan het druk heeft gehad! We zijn dankbaar dat ze enkele momenten voor de vakantie heeft kunnen nemen om ons enig inzicht te geven in wie ze is en wat ze hoopt te bereiken in haar loopbaan.
Ik ben een vreselijke pati?nt als ik ziek ben. Voor iemand die constant onderweg is, maakt het me gedwongen om wat rust te nemen me antsy en haatdragend om mezelf omdat ik ziek ben.
En ik schrijf niet veel over dating hier, maar ik ontmoette een aardige man en ging een paar dates met hem en kreeg onlangs via Adidas Eqt Support Adv Damen sms te horen dat hij niet ge?nteresseerd was. Dus dat was leuk. Hij had me gewoon een post-it moeten geven.
En ik heb sinds woensdag niet meer gewerkt omdat ik ziek ben, en ik ben zeker de persoon geworden die chagrijnig wordt als ze niet traint.
Aan het einde van de maand studeer je af aan de Universiteit van Georgia met een diploma in digitale en uitzendjournalistiek en communicatie. Wat heb je tijdens je universiteitscarrière over jezelf geleerd dat je voorschoolse zelf zou verrassen? Mijn pre-college zelf had nooit gedacht dat mijn college zelf van een universiteit zo groot als de University of Georgia zou hebben gehouden en gedijen. Ik ging naar een kleine, particuliere katholieke middelbare school met in totaal 220 studenten en mijn afstudeerklas had 54 studenten. Naar een universiteit gaan met 34.000 studenten was een enorme verandering voor mij, maar het was waarschijnlijk de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Nike Air Max Command Uomo Ik heb geleerd om van de grootte van de campus te houden vanwege de vele mogelijkheden om elke dag nieuwe mensen te ontmoeten, maar het belangrijkste was dat het de eerste grote stap was buiten mijn comfortzone en sindsdien is het geweldig geweest.