Ik veranderde mijn perspectief op succes die dag. Ik realiseerde me dat ik niet hoef te rennen voor iemand of een bepaald kledingmerk om een ??goede hardloper te zijn, om succesvol te zijn. Ik heb geleerd dat om succesvol te zijn niet eens hoeft te betekenen dat je moet winnen (ook al zeg ik eerlijk: ik vind het zeker Nike Air Vapormax Femme leuk als ik win en ik zal hard pushen om te winnen als ik race omdat ik wil zien wat ik kan doen ). Maar om succesvol te zijn, betekent ook dat ik de levensstijl leef waar ik van hou, dat rennen zo organisch mogelijk betrokken is bij mijn dagelijkse leven als ik maar kan en dat uiteindelijk, gewoon een Nike Air Max 90 Damen hardloper zijn, succesvol is. Elke dag dat ik naar buiten ga en ren, zie ik succes. En het heeft niets te maken met het bewijzen van iets. Het heeft gewoon te maken met die repetitieve links, rechts beweging en alle ongelooflijke (en gewone) plaatsen die ik zo zie.
En dus zeg ik je: laat jouw succes van jou en van jou alleen zijn en laat niemand ooit die voorwaarden voor jou stellen.
Ik ben op zijn minst geen bosachtige persoon, dus de insecten maakten me gek, maar uiteindelijk voelde ik me meer op mijn gemak. Ik had een horloge Adidas Zx 750 Damen moeten dragen, maar de schattingen van de organisatoren waren dat onze route ergens tussen de 4-6 mijl lag, waar ik blij mee ben.
Elke dag tel ik mijn zegeningen en beschouw ik mezelf zo blij om te werken voor een bedrijf waar ik van hou en waar ik echt in geloof met geweldige collega's die hetzelfde Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames voelen. En die dergelijke retraites organiseren waarmee we op donderdag buiten kunnen trainen, Um, OK ??
Het punt van trainen voor een nieuwe raceafstand is dat je steeds nieuwe mijlpalen afvinkt.
Een paar jaar geleden sprong ik (gek?) (Dom?) Op een fiets en stemde ik ermee in om 50 mijl te rijden met een vriend die een metrische eeuw trainde, ondanks het feit dat ik nooit meer dan 15-20 mijl had gereden voordat. Dus ja, je moet gewoon absoluut in een fiets in de OBX springen en meer dan 4 uur 's middags rijden.
Dat terzijde, ik ga veel mijlpalen bereiken met mijn fietsen en zwemmen, en elke lange rit en zwemmen maakt me zelfverzekerder voor de grote dag.
Hoewel ik gisteren wakker werd, herhalingen van triatlon las (omdat ik de laatste tijd obsessief bezig ben en me afvroeg waar ik mezelf voor had bezighouden. Op een rationeel Nike Cortez Herren niveau weet ik wel dat ik elk van de afstanden en waarschijnlijk niet eens de laatste persoon, maar soms nemen mijn emoties het over en ontstaat er pure paniek.
“Oh, dus je hebt de 38e plaats? Dus waar is deze medaille voor, mam? ”Mijn (toen) zesjarige kerel vroeg me terwijl ik mijn finishersmedaille ophield.
"Wel, iedereen die het einde van de trailrace heeft gehaald, kreeg een medaille," antwoordde ik mijn woorden zorgvuldig kiesend in een poging een geruststellende glimlach te kraken.
Zijn grote bruine ogen bleven een paar peinzende ogenblikken naar de mijne voordat hij op pad ging om een ??ander willekeurig spel buiten te doen. Ik kon zijn gedachten wel lezen. "Je bent elke ochtend weg voordat we wakker worden en ons elke dag verlaten om rond te rennen in de bergen met wilde dieren en zwervers en een 38e plaats behaald? Nike Internationalist Damen Oh."
Ik heb drie luidruchtige, pittige jongens; 16, 8 en bijna 5. Ze zijn mijn wereld en houden me bezig en hopelijk een beetje jong van hart. We wonen in het bergstadje Ogden, Utah, waar mijn ultra runner hubby is geboren en getogen (ik ben toevallig van SC.). Wij zijn een actieve familie die dingen soms laat glijden, zoals boodschappen doen, landschapsarchitectuur of misschien onze hond laten verzorgen. De meeste dagen stoppen we niet totdat onze slaperige hoofden onze kussens raken, en ik zou het niet anders willen.