De eenvoudigste manier om jezelf naar buiten te krijgen + iets nieuws te proberen, is bevriend te raken met mensen die iets weten van wat je ook maar wilt proberen. Nike Air Max 2017 Womens Soms is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar ik ben bereid een snel bericht te plaatsen op sociale media of verbale interesse terwijl je rondhangt met trailvrienden, er zullen onmiddellijk een paar mensen zijn die je aanbieden om je uitrusting te lenen + je de touwen laten zien. De meerderheid van ons outdooristen heeft een overvloed aan uitrusting die we graag aanbieden als het je naar buiten brengt + van het leven houdt.
Als je liever alleen op pad gaat, ga dan gewoon naar je plaatselijke outdoorwinkel voor verhuur of snelle tips van het personeel. Ik raad ten zeerste aan een kleine, lokale winkel te zoeken [zoals Bentgate Mountaineering in Golden, CO of Wilderness Sports in Dillon, CO] maar REI is ook een fantastische bron met allerlei apparatuur te huur + intelligente buitenmensen.
** Verzoek om schaamteloze vriend: als je in Colorado + bent, ergens in de buurt van Summit County, zoek me dan. Ik heb meer uitrusting dan ik weet waar ik mee moet werken + Ik zou je hier in ieder geval willen wijzen op een paar geweldige beginnerspaden hier! Een handvol "internet vreemden" - gekeerde vrienden zullen voor me instaan, beloven! **
Uiteindelijk moet je naar buiten + sneeuwschoenwandelen, langlaufen of skinning uitproberen voordat je weet wat je ervan vindt, maar er zijn een paar leuke feiten die je eerste reis een beetje leuker maken [+ veilig!].
Draag lagen ... wees dan voorbereid om de meeste van je lagen in de eerste 15 minuten te dumpen, dus neem een ??pak mee om ze in te stoppen. Zelfs op de koudste dagen is voorwaartse beweging door verse sneeuw niet eenvoudig, vooral als je bergopwaarts gaat. Lagen toevoegen + verwijderen is de snelste manier om oververhitting of te koud worden te voorkomen. Neem ook extra voeding + hydratatie mee ... dit is iets nieuws voor je lichaam dus wees voorbereid om een ??beetje harder te werken als je spieren zich aanpassen.
Het belangrijkste is dat je je grenzen kent. Ik zal mensen voor www.chezlachassagne.fr altijd aanmoedigen om naar buiten te gaan + te verkennen, maar weet wat je wel + niet kunt. Dit laatste is waarschijnlijk het belangrijkste. Stel je niet teleur op door een enorme, epische reis te maken tijdens je eerste avontuur. Wees realistisch + wees in orde met klein beginnen. Raak vertrouwd met wat je doet + groei vanaf daar.
Ik kan niet leven zonder vage sokken voor reizen, vooral echt lange vluchten zoals de acht uur durende vlucht van Genève naar New York. De TWEEDE stapte ik in en haalde al mijn technische speelgoed tevoorschijn, ik deed meteen mijn laarzen uit en trok mijn pluizige sokken aan, die mijn voeten warm en comfortabel houden voor de vlucht.
Evian Mist: deze is absoluut niet nodig, maar is een redelijk goedkope kleine luxe. Als ik me kan herinneren, koop ik graag een flesje van deze spritzer om te voorkomen Nike Air Max 97 Womensdat mijn gezicht tijdens de vlucht echt droog aanvoelt.
C. Wonder Makeup Bag: Ik heb dit vorig jaar op dubbele uitverkoop gekregen en ik ben er dol op. Het is dezelfde stof als luxere make-uptassen tegen een fractie van de kosten. Het is groot genoeg dat ik in staat was om alle make-up en toiletartikelen die ik nodig had voor de reis te passen. (Het hielp dat ik bij een vriend verbleef die in schoonheid werkt, en ik heb haar producten helemaal afgelachen maar ik reis meestal vrij licht over de schoonheidsproducten.)
C. Wonder Clutch: De dag voordat ik vertrok, stond ik in de rij bij de C. Wonder-monsterverkoop aan de vooravond van een paniekaanval. Hoe zou ik in godsnaam alles voor elkaar krijgen voordat ik aan boord ga? Ik herinnerde mezelf eraan dat ik alles voor elkaar zou krijgen, maar dat deze verkopen niet zouden wachten,Nike Air Vapormax Womens en ik kocht twee koppelingen: een voor mij en een als cadeau voor Ashley voor TWENTY DOLLARS ELK. Zo de moeite waard. Het werkte als een goede middelgrote tas gedurende de dag dat ik niet een hele ton hoefde te dragen, en ik droeg gewoon mijn camera volledig in toeristenstijl op mijn schouder.
Wrap Sweater: Ik ben een beetje verslaafd aan het inpakken van sweaters, of "wijntruien" zoals Kimra ze noemt, maar ze zijn het beste om op te kruipen. Ik droeg een SmartWool naar Genève en een New Balance-wrap op de ver terug. Sommige mensen brengen om dezelfde reden sjaals mee, maar meestal heb ik het gevoel dat ik in een sjaal word gesmoord, dus truien voor de overwinning.