Voor wie niet vertrouwd is: het is een uitdaging / eliminatiedieet - 30 dagen geen gluten / granen / zuivelproducten / toegevoegde suiker / peulvruchten / drank / plezier. (Langere uitleg hier.) Na de 30 dagen voegt u er een langzaam toe die items weer in om te zien hoe ze u be?nvloeden. Het idee is dat door de Adidas Zx 750 Mens eliminatie je lichaam kan genezen van elke ontsteking / schade die deze zogenaamde ontstekingsproducten hebben veroorzaakt. Maar waarom zou ik dat doen? Kortom, moderatie is de afgelopen jaren voor mij niet zo goed gelukt. Ik ben steeds verder weggetrokken van het echt gezonde dieet dat ik ooit had. Ik zou graag denken dat ik nog steeds gezonder at dan niet, maar er waren veel meer "lekkernijen" en wijn dan echt gezond. Ik heb lang spijsverteringsproblemen gehad die worden verergerd door stress (en hallo, stressvolle Nike Air Max 90 Herren tijd in mijn leven nu) en dieet, en ik probeerde twee jaar geleden glutenvrij te gaan en voelde me veel beter ... maar hield het niet vol. Ik wist dat het strikt opgeven van zuivelproducten me ook beter zou doen voelen, omdat ik een soort lactose-intolerant ben? gevoelig? (Ik bewaar uitzonderingen voor kaas omdat kaas>Nike Cortez Heren yoghurt, duh.) Maar om al die EN wijn en suiker op te geven? Yikes. Dat is precies waarom ik dacht dat het het proberen waard was. En ... ja, ik zou het niet erg vinden om nu een paar kilo te verliezen. Ook zijn de auteurs van het boek behoorlijk intens. In een gedeelte staat: 'Waag het niet ons te vertellen dat dit moeilijk is. Kanker verslaan is moeilijk. 'Als mijn moeder chemo als een kampioen aankan, kan ik wat van de onzin die ik eet opgeven. (Die Nike Air Max Command Womens regel was wat me echt overtuigde om het eindelijk te proberen.) Ik Nike Cortez Herren ben mijn zevende dag aan het be?indigen! Hoe gaat het tot nu toe? Ik zal de positieve en negatieve punten met u delen. Ik zal 100% transparant zijn dat ik denk dat ik geen 'echte' hele 30 doe omdat er deze maand twee cocktailparty's zijn die ik als uitzonderingen voor mij heb aangemerkt. Kon ik er doorheen komen zonder wijn of hors d'oeevres? Zeker. Wil ik Niet echt.
Tijdens een interview op de universiteit waar ik assistent-langlaufcoach werd, riep de hoofdcoach, die me op de middelbare school had aangeworven, me uit.
"Je bent slanker" - of zei hij magerder, lichter, fitter - "dan voorheen. Gaat alles goed? Ben je gezond?"
"Ja," zei ik, zowel bang als gevleid. "Ik eet gezond. Ik vocht tegen sommige demonen op de universiteit, zoals velen doen. Maar toen ik thuiskwam, Nike Air Pegasus 83 Mujer stopte ik zo veel met drinken en begon ik meer te Nike Air Pegasus 89 Mensslapen. Ik eet heel voedsel, doe aan yoga en loop regelmatig. ”
Accurate? Ja. De hele waarheid? Nee. Of ik het toen wist, ik bewees mijn waarde met mijn gewicht. Voor mezelf en voor wie ik niet genoeg was geweest. Zij ook.
Toen ik rende - langlaufen, indoor, outdoor, zomer-kilometers - was het niet snel genoeg om de beste, of zelfs een van de beste te zijn. Ik was niet consistent of competitief genoeg op de universiteit om een ??nationaal gebonden, laat staan ??All-American, team te maken, maar ik probeerde het.