We wogen de opties stil terwijl de bliksem om ons heen knalde. We blijven ofwel op deze bergkam waar de laatste voorspelling die we gisteren op het station van de boswachter zagen, Nike Air Max Command Damen liet zien dat de kans op zware stormen 's middags het hoogst was, wat betekent dat we waarschijnlijk de hele dag tegen dit weer vechten, of we verzinnen een ander plan. Een bijkomende complicatie was dat we in een poging om het gewicht te minimaliseren slechts één gedehydrateerde maaltijd hadden; ons plan was om te bevoorraden op het boswachtersstation aan de westkant van het eiland. We zouden voedsel moeten aanvullen, dus halverwege stoppen was geen optie. Dan waren er die vervelende stemmen ... misschien zijn we echt niet sterk genoeg, niet dapper genoeg. Gelukkig zijn twee geesten veel beter dan één - doorgaan op de hoge bergrug in deze stormen was dom en een verandering in onze plannen als gevolg van het weer ons het gevoel geven ontoereikend te maken was ook dom. We waren sterk, en we kwamen hier in de eerste plaats om samen een Nike Air Max 2017 Mujer behoorlijk aantal kilometers te maken op de paden in het binnenland. Het is belangrijk om je grenzen te verleggen, maar het is ook belangrijk om te herkennen wanneer vooruitgaan te gevaarlijk of schadelijk is en om je doelen in iets nieuws te kunnen vormen. Ons nieuwe doel - zoek een pad dat van de bergkam leidde en ren zoveel mijlen als we konden om de lagere paden te verkennen.
We reden om en reden in de daaropvolgende twee dagen een reis van in totaal 76 mijl, bijna de afstand van ons oorspronkelijke doel (40 mijl FKT + 40 mijl terugreis). We waren blij dat we de komende twee nachten onderdak vonden voor bescherming tegen de stormen die tijdens onze reis in en uit bleven rollen. Blij, voor elkaars bedrijf omdat we een nieuw landschap konden rennen en verkennen, en enthousiast om na te denken en te leren van onze tijd op de route. En blij voor de avonturen die ons te wachten staan.
?In verband met vuil haar, wanneer ik mijn haar niet was, krul ik het nu bijna altijd. Toen al mijn blogger-vrienden over de NuMe-krultang aan het schrijven waren, was ik een totaal schaap en kocht er een, en ik heb nergens spijt van. Het kostte me 33 jaar om te leren hoe ik mijn haar kon krullen, maar het was het wachten waard. Ik begin meestal met de droge shampoo, krul het en gebruik dan Bumble + Bumble spray. (Dat is eigenlijk wat ik ga Nike Air Max Command Mujer doen zodra ik dit bericht heb voltooid.) Dingen waar ik goed in ben, zijn mezelf martelen, dus hier is een humeurige afspeellijst waar ik de laatste tijd naar heb geluisterd.
Door de jaren heen heb ik het geluk gehad een flink aantal hardloopschoenen uit te proberen. Onlangs ging ik naar een Brooks Global Running Day-evenement waar we deze Brooks Glycerin 15s hadden gekregen. Eerlijk gezegd hebben Brooks schoenen in het verleden nog nooit voor me gewerkt, maar deze zijn mooi en zacht en waren comfortabel voor de 3 mijl die we erin liepen. Ik kon ook in deze New Balance Fresh Foam Zantes wonen, en dat heb ik min of meer te laat. Het zijn geweldige hardloopschoenen (ik heb de Brooklyn Half en mijn tri vorige week in hen gelopen, maar het zijn ook schattige lifestyle schoenen.) Ik ben zo opgewonden voor mijn eerste stranddag dit Nike Internationalist Damen weekend; ik moest duidelijk mijn flash tat-voorraad aanvullen, omdat ik de laatste van hen gebruikte om onze Australische vrienden onze flash tatting-uitweg op het Great Barrier Reef te leren. Ik heb nergens spijt van. Waarschijnlijk heb ik 10 jaar lang het Burberry Classic-parfum gedragen, waarvan ik vrij zeker weet dat ze het niet eens meer maken. Bij de Bobbi Brown-monsterverkoop een paar weken geleden, pakte ik het Bobbi Brown Beach-parfum op en ben ik geobsedeerd. Het ruikt net als het strand, dus ik word er super blij van en ik draag er waarschijnlijk teveel van omdat ik het strand alleen maar wil kanaliseren ... en ik heb ook een vreselijke reukzin.