Tot mijn verbazing was de aanwezigheid van mijn nogal spontane bemanning in de praktijk geweldig - ik voelde me veerkrachtiger met de aanmoediging van anderen. Het was zo leuk om ze te zien opduiken op een hulppost met mijn favoriete chips op me wachten. Ik was zo opgepompt voor bekende gezichten, voorbij opgewonden om hun lichtbelletjes van koplampen in het donker te zien rondspringen, en dankbaar dat ze urenlang in de stromende regen stonden terwijl ik me concentreerde op vooruitgaan.
Hoewel mijn benen moe waren, mijn voeten de hele dag nat waren en mijn haar aanvoelde alsof ik een geval van schurft had, had ik zoveel plezier in die laatste kilometers in het donker. Ik voelde me onafhankelijk en mooi. Ik was sterker dan ooit met mijn zuster Melissa, die de finishlijn overschreed, die stress at toen de nacht vorderde, een mooie vos zag jagen met ons in het donker en me hielp om me een weg te lachen naar het einde. Ik heb geleerd dat je het alleen kunt doen, en soms is dat helemaal geweldig, maar dat hoef je niet te doen om je sterk, onafhankelijk en badass te voelen. Nu op naar Nike Air Pegasus 83 Femme 100 mijl.
Ten slotte hebben organisaties in de buitenlucht (met name trailrunningmerken) niet alleen de verantwoordelijkheid om vrouwelijke vertegenwoordiging en bewustzijn te presenteren, maar ze moeten dit ook cre?ren. Naast hun liefde voor het maken van producten die uw ervaring op de paden zullen verbeteren, vertrouwen deze bedrijven ook op uw consumentendollars om in bedrijf te blijven. Het is daarom in hun belang om ervoor te zorgen dat alle soorten mensen welkom zijn in de sport.
Er zijn veel manieren waarop een merk invloed kan hebben, zoals afbeeldingen, inhoud en teamatletenambassadeurs, maar hoe zit het met daadwerkelijke gemeenschapsbereik en programmering. Een voorbeeld van letterlijke gemeenschapsinteractie met bewustzijn en educatie is Salomon's How to Trail Run Clinics. Deze klinieken behandelen Adidas Eqt Support Adv Damen trailrunningstechnieken en worden gegeven door zowel mannelijke als vrouwelijke vertegenwoordigers.
Tijdens de Pikes Peak Marathon en Ascent, instrueerden Salomon-atleten Max King en Megan Kimmel lopers over hoe ze effici?nt bergop rennen en snel wandelen, en ook hoe ze snel en veilig bergaf kunnen navigeren. De mogelijkheid om Max of Megan te observeren, ervan te leren en vragen te stellen, zorgde ervoor dat de kliniek meer aanspreekbaar en behulpzaam was. Interactie met hardlopers om hen een betere ervaring te bieden en door dit te doen met inclusiviteit in gedachten, is de sleutel tot het cre?ren van een sterkere gemeenschap en sport.
Mijn benen hebben de laatste paar dagen een beetje doorgemaakt. Op een zaterdagavond werd ik niet minder dan 18 keer gebeten tussen mijn enkel en mijn knie?n, niet alleen dat, maar de beten zwollen op. Nike Free Run 3 Womens Dus het was waarschijnlijk geen geweldig idee om 4 mijl op zondag te rennen. Het was eigenlijk een slecht idee - mijn benen vonden het niet leuk en ik ook niet. Mijn ledgs voelde als lood.
Mijn herstelperiode van 2 mijl op maandag was iets beter, maar was in een heel langzaam tempo - ongeveer een halve mijl hoorde ik iemand vlak achter me en was ik bang dat als ik me omdraaide om iemand te zien met een zimmer-frame op zoek naar een duidelijk stukje pad om me in te halen.
Gisteravond waren de beten eindelijk gestopt met jeuken (maar hadden ze een aantrekkelijke blauwe plek van het blauwe plekje achtergelaten), dus besloot ik om nog een keer naar huis te rennen van mijn werk. Ik slaagde erin om na 1 uur 41 minuten van hobbelend meevoeren door voetgangers en verkeer naar huis te hobbelen en tegen de occasionele fietser te Nike Air Max Command Hombre schreeuwen om 'van het trottoir af te komen'.
Voor degenen onder u die niet bekend zijn met de bezienswaardigheden van Zuid-Londen, zou ik Stockwell, Tooting en Elephant and Castle (in het bijzonder de onderdoorgang onder de rotonde die naar wee ruikt) aanbevelen, als recht bovenaan uw lijst geplaatst. Na drie bovengrondse afdalingen over de lengte van de ondergrond ten zuiden van Waterloo, probeer ik mijn route naar huis wat meer pit te geven, mogelijk met wat actie langs de rivier.