Ongeveer zes weken vooruitspoelen. Ik ben midden in South Dakota aan het doen wat ik graag doe; lopen op onze familie roadtrips. Het is hoe ik plaatsen zie. Hoe ik de effecten van nachtelijke geurtjes en te veel hangmattijd corrigeer. Zo blijf ik leuk. Het is hoe mijn familie het met me kan opnemen. Het was pas de tweede ochtend van onze roadtrip en ik ging op pad om een ??meer te rennen dat mijn familie urenlang kon vasthouden. Minder dan een mijl binnen, dacht ik Nike Air Presto Hombre om bergafwaarts Nike Internationalist Femme te rennen om iets meer te 'toevoegen'. Verdomme die "add-on" mentaliteit. Plots voelde ik iets heel pijnlijks (ik ben geen arts. Ik kan niet zeggen wat er echt is gebeurd) en ik wist meteen dat mijn run voorbij was. En na dat eerste moment wist ik dat ik een pauze moest nemen. Ik wist dat mijn vriend gelijk had. Uiteindelijk zal je lichaam je een bericht sturen dat je niet kunt negeren. De meestal naakte, zingende telegramman stond voor de deur. Dus besloot ik om 30 dagen te stoppen met hardlopen.
Tot nu toe mikte ik op 33-35 mijl per week. Weet je (het met humor en sarcasme zeggen), voor het geval ik in 2019 nog een ultra wilde doen. Het is nu grappig. Maar zo ging het. De eerste paar dagen waren als wanneer je besluit om zout, gluten, vet, koffie, scones of Thais eten op te geven. Het was ellendig. Het deed me Nike Air Pegasus 89 Mujer denken aan Nike Air Pegasus 83 Damen school toen ik het uitmaakte met een man die slecht nieuws was en dan wilde ik hem bellen. Ik zou mezelf ervan overtuigen dat hij eigenlijk niet zo slecht was. Nog een nacht? Wat kan het pijn doen? Mijn geest was een complete rotzooi. "Wat betekent het als ik niet ren? Wat als ik klaar ben met hardlopen? Wat als ik al mijn fitheid verlies? Wat als ik aankom? Wat als mijn benen die definitie van koele spieren verliezen? Wat als ik iets permanents voor mezelf heb gedaan. Wat als ik gewoon zuig? ”Weet je, zulke eenvoudige, luchtige gedachten.
En toen werd het gemakkelijk en toen werd het heel gemakkelijk. Ik wil niet dat je denkt dat het gemakkelijk is geworden omdat ik lui of lui ben geworden. Ik racete nog steeds wekelijks fietsen en was begonnen met touwtje springen, schuimrollen en deed zelfs de PT-oefeningen om mijn hamstrings Adidas Superstar Femme te versterken. Het is gewoon dat het gemakkelijk werd om het tegenovergestelde te zijn van de strepen van de hardloper waarover ik lees en zie op Instagram. Het werd gemakkelijk om op een #notrunningstreak te zijn. En omdat ik obsessief en verslavend ben (merk op dat ik mezelf geen verslaafde noemde?), Vond ik het leuk dat ik, hoewel totaal anders, nog steeds mijn zelfdiscipline gebruikte (gewoon een ander woord voor obsessief). Ik was nog steeds sterk en gefocust en vastberaden.
Een interessante lezing uit Chicago heeft me mijn Lazy Boy laten waarderen. Het bespreekt hoe uw training voor een groot evenement als de marathon uw relaties met partners en familie be?nvloedt. Sommige mensen in dit artikel bespreken 'toestemming krijgen' van hun partner om te gaan hardlopen. Ik had nog nooit zoiets overwogen. Ik kan me niet voorstellen Adidas Nmd Mujer wat de reactie van Lazy Boy op ‘Is het OK als ik een marathon loop?’ Zou zijn geweest. Te oordelen naar zijn reactie op de vraag 'denk je dat ik het kan doen?', Wat volledig ondersteunend was en het feit dat hij in een vrij traag tempo fietste om een ??fiets te houden me gezelschap op sommige van mijn lange runs - ik ' ik vermoed dat hij ja zou hebben gezegd. Toen ik echter voor het eerst begon te rennen, had ik geen idee van de hoeveelheid training en het gebrek aan sociaal leven dat nodig zou zijn om een ??marathon te lopen. Dus ik weet niet zeker of veel niet-lopende partners een idee hebben van de uren die het kost als hun dichtstbijzijnde en liefste bankaardappel zich omdraait en zegt: 'Ik ga een marathon doen - vind je dat goed?'
Over het algemeen is hardlopen goed voor je. En een marathon lopen, hoewel niet zo goed Adidas Ultra Boost Womens voor je teennagels of vooruitzichten op het dragen van strappy sandalen, is erg goed voor je in zowel fitness als algemeen welzijn. het geeft je vertrouwen en (volgens een recent onderzoek van mij naar mensen in de Marathon van Londen dit jaar) maakt je aantrekkelijker. Ik ben er zeker van dat er geen partner bij is die nee zegt tegen een betere, gezondere betere helft.