Nooit gemakkelijk, altijd verdiend - of zoiets. Om de een of andere reden classificeer ik mijn lange runs. Het Nike Air Max Thea Womensis een zeldzame gelegenheid dat ik een "echt geweldige" lange termijn heb. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb er een die zich zeker beter voelt dan anderen, maar ik eindig nooit en denk "oh mijn god, dat was ooit de beste run ooit!" Om de een of andere reden in mijn verbeelding na een geweldige run verander ik in een "vallei meisje ." Zo zal het zijn.
In de afgelopen weken zijn mijn lange runs steeds hoger geworden in kilometers. Ik had een verschrikkelijke 16-mijlsloop, een behoorlijke 17-mijlsloop afgelopen weekend en ik eindigde net een 18-mijlsloop op zondag. Dat is drie weken op rij met minder dan ideale lange afstandsritten. Dat kan spreken van het feit dat ik de afgelopen maand flink wat kilometers heb gemaakt en meer baanwerk heb gedaan. Idealiter zouden de lange runs "beter" aanvoelen, maar over het algemeen zagen Adidas Eqt Support Adv Damen de weken er beter uit dan ze zich voelen.
Waar gaat het over op de lange termijn? Heeft iemand er zin in? Ik staar er het grootste deel van de week naar en denk: "Dat wil ik echt niet." Ik ben gewoon eerlijk. Meestal komt mijn motivatie om op de lange termijn te komen neer op het feit dat ik weet dat ik het MOET doen. Natuurlijk, er is de motivatie om sneller, sterker te worden, om 3Nike Internationalist Mujer 0:30 te breken, Boston, en zo, maar wilde ik op zondag 18 mijl lopen? Nee. Maar ik wist dat als ik het zondag niet zou doen, ik het maandag zou moeten doen en mijn schema zich al voor de week opstapelde. Beter nu dan later.
Het is een heel gemakkelijke manier om in je verte te komen. Ren X mijl uit, draai je om en voer het terug. Maar lijkt het erop dat het voor altijd duurt? Het is alsof je lichaam is zoals, loop niet te ver omdat we het terug Adidas Ultra Boost Mujer moeten rennen ... en elk blok dat je verder verlaat, is een ander blok dat je terug moet rennen. Op mijn 18 mijl waren de splitsingen redelijk gelijk, maar de eerste 9 mijl voelden twee keer zo lang aan als de terugloop. Dezelfde afstand, dichtbij dezelfde tijd, twee verschillende ervaringen.
Ik speel de afgelopen maanden met mijn afspeellijsten. Ik heb onlangs mijn hele iPod shuffle veranderd van een vooraf bepaalde afspeellijst in een shuffle van de hele Jay Z-catalogus. Ik veranderde het toen in de volledige Nas-catalogus en dat duurde ongeveer een week. Ik ging terug naar de Jay Z-catalogus, maar deze keer toegevoegd aan de Kanye West-catalogus en dat is waar het nu staat.
De andere stap is om volledig bij mijn outfit te passen alsof ik op een startbaan zit, of om willekeurige dingen te pakken, zodat het lijkt alsof ik me Nike Air Max Tavas Femme in de donkere blinddoek heb aangekleed. Beide lijken goed te werken om MIJ bezig te houden, maar de jury onderzoekt hoe dit mijn splitsingen be?nvloedt, en hoe ik wordt uitgelachen door mensen die voorbijrijden en denken "WTF".
Wat zijn de beste parken in Londen om in te rennen? Het was een vraag die me een tijdje geleden werd gesteld en ik heb er veel aandacht aan besteed. Richmond Park was een paar jaar mijn speeltuin, maar sinds kort wonen in het centrum van de stad Regent's Park en Hyde Park veel face-time met me. Dit is hoe ze allemaal vergelijken.
Sommigen zullen misschien beweren dat dit geen London Park is, omdat het 16 kilometer buiten de stad ligt. Maar op basis van het feit dat als je op Henry's Mound staat, je de St. Paul's Cathedral kunt zien, oordeel ik dat het zo is. Richmond Park is als het platteland in Londen. Herten rennen er doorheen en je kunt er, zoals ik ondanks regelmatig in rennen, in verdwalen. Voor hardlopers heeft het alles: weg, pad, heuvels, vlak. Oh, en veel toiletten. Een ronde van Richmond Park is ongeveer 7,3 mijl en evenals een ParkRun en talloze andere races gedurende het hele jaar, het heeft zelfs een eigen marathon. Regent's park Regent's Park is dat het een van de weinige plaatsen in het Verenigd Koninkrijk is waar je pingu?ns kunt zien terwijl je rent. Waargebeurd verhaal. Er is een plek als je langs London Zoo in het noorden van het park loopt, waar je een kijkje kunt nemen in de pingu?nomheining. Eén ronde is minder dan drie mijl en het is allemaal vlak, wat een beetje saai kan worden voor lange runs, maar maakt het een goed park voor beginners of voor snelheidstrainingen. Aan de positieve kant, hoewel het een renbaan heeft die volledig gratis is (maar 387 m in plaats van uw standaard 400 m).