In theorie had dit een mooie ontspannen cyclus moeten zijn - de route was eenvoudig recht door een kanaal van Roubaix naar Gent. Helaas was er een tegenwind helemaal waar we niet aan konden ontsnappen. Toch was het leuk om binnenvaartschepen in te halen.
Er was nergens direct beschikbaar om te lunchen, hoewel een kleine afleiding van het kanaal je in staat zou stellen ergens te vinden. We hadden Nike Internationalist Womens veel eten in een supermarkt voordat we Roubaix verlieten, dus stopten we voor een picknick. De route eindigt bij de kathedraal van Gent waar we verbleven bij de Ibis. We sloten onze fietsen op in hun ondergrondse parkeergarage voordat we op pad gingen om wat biertjes te proberen.
Bij het plannen van deze route heb ik niet gemerkt dat het ons op een passagiersveerboot bracht. We stopten net over de grens met Nederland en aten de lunchpakket verkregen van een bakkerij die we net buiten Gent passeerden. Ik keek naar mijn telefoon en besefte dat we een veerboot moesten nemen die eenmaal per uur ging, dus moesten we snel een paar kilometer trappen om er te komen.
De veerboot was ongeveer 6 euro en is alleen voor mensen en fietsen. We fietsten de andere kant van de stad in net toen mensen het werk verlieten en hadden onze eerste smaak van waarom fietsen in Nederland zo geweldig is - de auto's gaven bijna elke bocht mee aan fietsen.
Onze route volgde vervolgens de kust rond naar Domburg langs de achterkant van enkele indrukwekkende Adidas Superstar Mens zandduinen. De laatste paar mijlen voerde onze route ons langs de zeewering en tegen een wind van 30 km / u aan.
Een schoen ge?nspireerd op banden? Ik ben ge?nteresseerd om dat uit te proberen. Op een bepaald moment of bij het kopen van een auto of het vervangen van bestaande banden hebben we het gesprek gehad over hoe het loopvlak in de banden een soepele en stille rit voor onze auto kan bieden ... nou, waarom kan niet hetzelfde worden gezegd voor onze schoenen ? Even voorstellen: Reebok ZQUICK
Ik heb er nooit Nike Internationalist Womens echt aan gedacht om naar de onderkant van een hardloopschoen te kijken. Ik kijk meestal naar de kleuren, of het binnenste deel van de genezing om naar de stabiliteit te kijken. Maar Reebok wil dat je een beetje anders denkt over de zool van je schoen en heeft onlangs een paar schoenen uitgebracht die Z-Rated banden nabootsen. Klaar voor de korte geschiedenis van wat een band met Z-classificatie is?
Geschiedenis op Z-Rated banden (bedankt interwebs): Snelheidsbeoordelingen voor banden werden in Duitsland ontwikkeld om bestuurders te helpen weten hoe snel ze veilig op hun banden konden rijden. Ze kregen letters toegewezen op basis van snelheid vanaf 120 km / u en toenemend met 10 km / u tot 210 km / u (130 mph) Oorspronkelijk overtroffen slechts 2 beoordelingen 130 km / u. Een V-rating voor snelheden tot 149 mph en een Z-rating voor snelheden boven 149 mph Aangezien de "boven" Nike Air Vapormax Mens 149 niet aangaven hoe ver je boven veilig kon rijden, hebben ze sindsdien een W (168 mph) en Y (186 mph) toegevoegd Hoewel de Z-rating niet meer bestaat, wordt deze nog steeds gebruikt om banden met hoge prestaties in de oorspronkelijke context aan te duiden
Dit is een behoorlijk spectaculaire cyclus over de Nederlandse delta. De eerste brug was ongeveer vijf mijl lang - je fietst letterlijk over de zee. Er zijn nog twee, iets kortere, bruggen en veel langs de kust langs stranden.
We stopten in een heel mooi dorp genaamd Goedereede voor de lunch aan een kanaal (het voordeel van Strava is het opzoeken van de plaatsen die je tegenkwam). Het was echt een warme dag en de laatste etappe naar Rotterdam leek eeuwig te duren. Tot onze verbazing bracht de route ons naar een lift, waarlangs een fietstunnel onder de rivier was. Het was echt spannend fietsen onder de rivier en een ander Nike Cortez Mens voorbeeld van briljante Nederlandse fietsinfrastructuur.
We verbleven twee nachten in een zeer funky hotel waar we onze fietsen binnen konden houden. We hadden oorspronkelijk gepland om de volgende dag naar Amsterdam te fietsen, maar de hotels waren vol (het was vrijdagavond en we hadden het laat verlaten), dus we bleven hier twee nachten en namen in plaats daarvan de trein naar Amsterdam voor een dag. Ik hield echt van Rotterdam - vooral de Pelgrim-brouwerij. Blijkbaar is er in april een marathon in de stad. Misschien ben ik terug.