Ik vind het niet leuk om een ??selfie ijdel te maken of om selfies op te scheppen. Hoewel elke foto of woorden beide dingen kunnen zijn. Het is wat je doet met het medium, en niet het medium zelf dat de boodschap dicteert. Ze kunnen gedeeltelijk worden opgevoerd, Adidas Superstar Womens omdat je je run moet pauzeren om ze te nemen, hoewel de run zelf echt is.
De afbeeldingen die we in lopende tijdschriften of op websites zien, zijn meer ge?nsceneerd, maar dat betekent niet dat ze niet in staat zijn een boodschap uit te drukken en ons iets te laten voelen. En in tegenstelling tot de afbeeldingen in tijdschriften, Adidas Zx 700 Femme adverteren de best lopende selfies alleen maar over het uitvoeren van zichzelf. Op die manier zie ik ze als een manier waarop hardlopers (en met name vrouwelijke hardlopers) airbrush-beelden van hun sport afwijzen en zeggen: 'zo ziet hardlopen er voor mij uit, daarom ren ik, kom met me mee op deze reis' .
Toen ik het startgebied verliet, waren er VEEL mensen. Ik vroeg een vrijwilliger "Is corral 1 deze kant op?" Hij schudde ja en echtgenote zijn hoofd en ik begon die kant op te lopen. Ik sneed het dicht Nike Roshe Run Womens bij mijn interview van 16.00 uur en moest opschieten. Verdomde badkamerlijn. Even later keek ik om me heen en er voelde iets niet goed. Ik zag niet echt iets voor me, maar er liepen een heleboel mensen om me heen. Waarom lopen ze allemaal? Oh nee. Ik draaide me om en zag de andere kant op en realiseerde me dat we de koers Nike Internationalist Damen bewandelden. De helft van de helft (een andere race-afstandsoptie) wandelaars begonnen vóór de offici?le start en we liepen momenteel in de verkeerde richting - WEG van corral 1. Vanaf waar ik stond, kon ik nauwelijks onderscheiden wat eruit zag als de startlijn. Ik keek op mijn horloge en besefte dat ik minuten had om iets te maken dat leek op een mijl plus een lange run. Ik kuste mijn vrouw vaarwel en zei dat ik moest sprinten als ik mijn tijd wilde vrijmaken. Het was slecht, omdat ik wilde dat ze bij me was Nike Roshe Run Mujer op "mijn moment", maar ze begreep het. Nog een kus en ik was vertrokken ... daar was ik, sprintend door lopers als een idioot minuten voor mijn marathon en uren na mijn helft. Kan iemand zeggen opwarmmijlen? Ik weet zeker dat ik een tempo van 6-7 minuten heb geklokt.
Ik arriveerde een paar minuten na 4 bij de startlijn Nike Air Max 90 Damen en ging naar de omroeper om hen te laten weten dat ik "hier" was. Gelukkig hadden ze nog tijd voor me en werd ik op het podium gebracht om met de menigte te praten en te antwoorden een paar vragen. Wifey kwam op tijd aan het begin en ik kon zien dat ze het alleen voor mij heeft gevolgd. #gezegend
Een paar minuten daarna was ik terug bij de SA2LV-ers om een ??paar foto's van de startlijn van race nummer 2 te maken. De tweede vlucht was ook bij de race, maar zou er niet in slagen om er een te halen voor de start van de race, vandaar het verminderde aantal op deze foto.