De route voerde ons rond Portsmouth en vervolgens door Southsea, eindigend met een paar mijl langs de kust naar de finish. De zon scheen en het was een perfecte dag aan zee.
We eindigden in 1:39:25. Zodra ik de finishlijn overschreed, Adidas Superstar Damen gaf een hardloper die ik niet kende me een zwetende Nike Air Max 90 Femme knuffel en een bedankje. Ik heb echt genoten van ijsberen en zou het zeker nog een keer doen, hoewel waarschijnlijk niet langer dan een halve marathon.
Wat is het volgende? Dat brengt ons op de hoogte. Het langlaufseizoen is begonnen en ik doe mee aan de Londense kampioenschappen in november op Parliament Hill. Ik zou daar ook graag de South of England Championships willen runnen.
Ik heb mijn eerste Santa Dash ooit in aantocht. Ik zal het runnen met de buggy en mijn zoon - gelukkig is de buggy rood, passend bij onze kerstpakken.
Ik eindigde mijn halve marathon vorige maand, teleurgesteld over de tijd op de klok maar blij met hoe de training was verlopen. Het had echt niet beter kunnen zijn.
De week na de Royal Parks Half liep ik door de Great South Run en ondanks dat ik nog Nike Air Vapormax Donna steeds de kou had, droeg ik de Royal Parks rond met me, ik voelde me echt goed rennen en het tempo van 10 min / mijl voelde als rennen op een wolk.
Maar de week na mijn verkoudheid werd niet beter en hoewel ik op vakantie ging met mijn hardlooppakket in mijn koffer, bleef het daar de hele week. Op een dag hoestte ik een heel uur zo erg dat ik mijn ribben pijn deed die dagen daarna pijnlijk waren.
Het duurde een paar weken om mijn verkoudheid te verleggen, en net toen ik weer kon rennen, trok ik iets in mijn zij (mogelijk een schuine) waardoor ik mijn run na 1,4 mijl stopte en naar huis liep. Lopers, je weet hoe moeilijk het is om een ??run te stoppen zonder af te ronden naar de dichtstbijzijnde mijl of minstens een halve mijl, dus dat is een zeker teken dat er iets mis was.
Dus als updates gaan, is er weinig in de weg om daadwerkelijk Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen te vermelden. Maar ik heb mijn kernoefeningen opnieuw gedaan, met als doel ze elke dag te doen, maar in werkelijkheid vier keer per week beheren en opnieuw vrienden maken met de fietstrainer. Ik heb deze maand een aantal nieuwe coachingklanten aangenomen en geschreven voor het tijdschrift Women's Running.
Ik heb dit nummer woensdagavond gekocht, dus het is een last-minute toevoeging. We zullen zien hoe het gaat. Ik vind het goed met langzamere nummers in mijn afspeellijst. Als ze in de vroege mijlen komen, werkt het geweldig. Toen ik het lied voor het eerst hoorde, dacht ik dat Beyoncé? Er is een hint van haar stem daar, maar het is duidelijk niet zo krachtig (in dit lied - ze kan het anderen doden). Leuke stem, goed liedje.
De race wordt opgezet door Project Sport, hetzelfde www.balconismo.de evenementenbedrijf dat de US Half in San Francisco Adidas Tubular Femme doet, wat een van mijn favoriete races is en hun swag is altijd perfect. Twee van mijn favoriete race-shirts (’08, ’12) zijn van hun evenementen.
Naast dit alles is mijn zoon gaan lopen. Hij zette zijn eerste paar stappen op de dag van de Royal Parks Half, wat mijn vermoeden bevestigt dat hij voor altijd mijn donder zal stelen nadat hij de dag van de Britse 10K begon te kruipen.
Vanavond is de laatste sessie van mijn Improvers hardloopgroep dit jaar. De 0-5K cursus eindigde op zaterdag en we zullen samen op zaterdag een parkrun doen, wat opwindend is.