Als ontvanger van veel geweldige vragen, dacht ik dat het nuttig zou kunnen zijn om een ??reeks "How To's" te posten over de volgende verschillende blogkolommen. De nadruk zal liggen op het behandelen van enkele van de meest gestelde vragen met een "routekaart" -benadering om het gewenste resultaat te bereiken. Natuurlijk beweer ik niet dat ik alle antwoorden heb en dus zal ik vertrouwen op diegenen van jullie die meer weten dan ik (en er zullen er veel van jullie zijn) om te bellen met relevante informatie.
Het eerste onderwerp gaat over fondsenwerving voor een doel door hardlopen. Toen Nike Internationalist Damen ik in 1995 voor het eerst deelnam aan de Honolulu Marathon met Team in Training, had ik nooit kunnen voorzien in de enorme impact die hardlopen zou hebben op de sportwereld van de deelnemers. Het is echter volkomen logisch om hardlopen te combineren met geld inzamelen voor een goed doel. Vijftien jaar na dat eerste evenement is "TNT" een van de meest succesvolle fondsenwervingsprogramma's aller tijden geworden!
Er zijn letterlijk honderden goede doelen om uit te kiezen. Als iemand me vraagt ??naar de beste manier om naar een doel te rennen, raad ik hem of haar altijd aan om naar binnen te kijken. Welke oorzaak of liefdadigheidsorganisatie is uw hart nabij? Identificeer het goede doel dat voor u het belangrijkst is. Dat is altijd de beste plek om te beginnen.
Veel van deze goede doelen hebben al bestaande programma's. Online registreren is vrij eenvoudig. U stemt ermee in om een ??bepaald bedrag in te Nike Air Max 180 Femme zamelen en in ruil daarvoor ontvangt u professionele coaching, reisarrangementen van en naar het evenement, registratie en alle benodigde ondersteunende diensten. Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u een speciale website waar supporters veilige online bijdragen kunnen leveren. U hebt doorgaans de mogelijkheid om deze site zo veel of zo weinig aan te passen als u wenst.
Als u ervoor kiest om een ??oorzaak te ondersteunen die geen bestaand programma heeft, is mijn aanbeveling om u aan te melden bij een service zoals Active.com of EventsOnline. Nadat u zich hebt geregistreerd bij Active.com of EventsOnline, kunt u een aangepaste fondsenwervingspagina maken waarmee uw supporters online veilige bijdragen kunnen leveren. Active stuurt u aan het einde van elke maand een cheque, minus de kleine verwerkingskosten. Op Active.com kunt u ook Nike Air Max Command Damen anderen toestaan ??zich te registreren als fondsenwervers voor uw doel om u te helpen uw doelen te bereiken.
Of je nu een bestaand programma hebt gebruikt of er zelf een hebt opgezet, ik zou dan aanraden om een ??e-mail te sturen naar je hele lijst met vrienden, familie en collega's die officieel je intenties aankondigen. Geef ze het webadres van uw fondsenwervingspagina en moedig ze aan om uw doel te ondersteunen. Dit helpt niet alleen om de nodige financiering aan te trekken, het legt ook extra druk op u om te presteren! Nu weten meerdere mensen dat je een komende race rent. De druk is aan!
Ik hoop dat dit de basis vormt voor het beantwoorden van de vraag: 'Hoe geld in te zamelen'. Nogmaals, voor degenen onder u die tips en suggesties hebben, plaats deze in het opmerkingengedeelte hieronder zodat anderen kunnen profiteren van uw Nike Air Vapormax Womens ervaringen. Als het gaat om fondsenwerving voor een goed doel, is geen enkele hoeveelheid advies te klein.
Hartelijk dank aan iedereen voor uw bijdragen. In het volgende bericht wordt de vraag behandeld hoe een lopend boek gepubliceerd kan worden.