Drie belangrijke partners hebben zich aangesloten bij LIVE en Karnazes om "Regis & Kelly’s Run Across America with Dean Karnazes" mogelijk te maken. In combinatie met zijn Way to Well Commitment, zal Walgreens gezondheidscontroles voor Karnazes uitvoeren terwijl hij zijn weg vervolgt van Californi? naar New York en wellnessbenodigdheden leveren voor de Nike Cortez Hombre drie maanden durende run. Eucerin werkt samen met LIVE om het bewustzijn van hun “Skin First” -missie te vergroten, door mensen in het hele land aan te moedigen om huidverzorging tot een essentieel onderdeel van hun dagelijkse zorgroutines te maken, en door het geven van huidverzorgingstips en advies aan kijkers tijdens de Nike Air Max Thea Dames duur van de run . En terwijl Karnazes mijl-voor-mijl reizen door het hele land maakt, zal OnStar GM-voertuigen voorzien van zijn volledige scala aan diensten, waardoor Karnazes en zijn team te allen tijde verbonden en veilig blijven.
“We hebben Dean voor het eerst leren kennen toen hij probeerde een wereldrecord te breken in onze show, met meer dan 211 mijl op een loopband gedurende een periode van 48 uur. Het gehele personeel was verbaasd en ge?nspireerd door hem, "zei Michael Gelman, uitvoerend producent," LIVE! met Regis en Kelly. "" Dit is een ongelooflijke kans voor ons om met een rolmodel als Dean Karnazes te werken aan zo'n positieve inspanning: fitness aanmoedigen, vechten tegen obesitas bij kinderen en hopelijk onze kijkers inspireren om gezonder te leven. "
"Amerika moet zijn gezondheid terugwinnen," merkte Karnazes op. “LIVE brengt licht in deze kritieke situatie Nike Air Vapormax Femme en ik ben blij dat ik er deel van uit kan maken. Laten we rennen!"
“Met meer dan 30% van de kinderen in dit land met overgewicht of obesitas vechten we tegen een ernstige obesitas-epidemie bij kinderen. We moeten ervoor zorgen dat onze kinderen goed eten en meer bewegen, 'zei Rob Bisceglie, uitvoerend directeur van Action for Healthy Kids. “Daarom zijn we heel blij om met‘ LIVE! met Regis en Kelly op het langlaufavontuur van Dean Karnazes. Het is een fantastische manier om het belang en de voordelen van fysieke activiteit te benadrukken. "
Laten we ons, met het risico cliché te zijn, verdiepen in de spreekwoordelijke Nieuwjaarsresolutie. Als hardlopers en atleten zijn de meesten van ons gewend om doelen te stellen en zich aan een plan te houden. Dit werkt geweldig voor racen en het instellen van PR's, maar hoe zit het met grotere levensproblemen? Waar leidt je pad je heen?
Persoonlijk had ik traditioneel mijn "5-jarig plan"Adidas Zx Flux Mujer aan het begin van elk nieuwjaar afgestoft en opgefrist. Ik had doelen gesteld die meetbaar waren, zodat ik kon bepalen of en wanneer ze werden bereikt. Zonder een duidelijk stappenplan waar ik heen wilde, redeneerde ik, ik was ervan overtuigd dat ik nooit ergens zou komen.
Hoe pragmatisch deze benadering ook klinkt, er zijn bepaalde beperkingen aan het benaderen van het leven op een dergelijke lineaire manier. Wij mensen zijn dynamische en complexe wezens. Het leven kan niet worden gedestilleerd tot een lijst met doelen, gelukkig!
Nu ben ik verre van enige vorm van life coach. Heck, ik ben ongekwalificeerd als ik. Maar als er tegenwoordig naar nieuwjaarsresoluties wordt gevraagd, is mijn leidraad altijd om 'je perfecte leven te schrijven'. Neem een ??pen en een vel papier en schrijf op wat je perfecte leven zou zijn. Droom groot, fantaseer, wees schandalig. Adidas Nmd Womens Wat zou je het meeste geluk en persoonlijke voldoening brengen? Wat zou u doen (of niet doen)? Schrijf het allemaal op. Beter nog, ga voor een lange termijn en denk Nike Air Max 90 Femme echt aan uw droomleven en schrijf het op.