Tijdens mijn 75-daagse Run Across America zal Jason Koop mijn blog updaten. "Koop" is mijn persoonlijke coach en trainer en werkt voor Carmichael Training Systems (CTS). Hij reist een groot deel van de reis met me mee en kan een uniek en informatief perspectief vastleggen in zijn blogpostings.
Een van de meest ontmoedigende taken tijdens Dean's reis is ervoor zorgen dat hij goed wordt gevoed. Dit Nike Air Vapormax Damen betekent dat je voldoende calorie?n en andere voedingsstoffen en vitamines consumeert om gezond te blijven. In de loop van 40 tot 50 mijl per dag moet Dean gemiddeld elke dag ongeveer 8.000 calorie?n consumeren. Wat dit des te moeilijker maakt, is het feit dat 60 tot 75 procent van deze calorie?n moet worden geconsumeerd tijdens het hardlopen. Wat Dean ook eet, het moet overvloedig, voedzaam en draagbaar zijn zodat hij het tijdens het hardlopen kan consumeren. Al vroeg in het streven ontwikkelden we een systeem om dit doel te bereiken: Dean gevoed en goed gevoed houden.
"Gemischtes" is een Duits woord dat zich vertaalt naar "gemengd spul." In dit geval is de 'gemischtes' Dean's middagmaaltijd en late lunch (een pluim voor Harold 'de Duitser' in het supportteam voor de naam). Het proces? Het is vrij eenvoudig: tijdens "gemischtes Nike Internationalist Femme tijd" leggen we alles uit wat Dean zou kunnen bedenken om in een rij op de achterklep van onze hulpauto te eten. Dean rent naar de rij, neemt een Tupperware-kom van 1,5 liter, gooit in waar hij naar snakt, pakt een eetgerei en gaat weg. Het hele proces duurt minder dan twee minuten. Wat gaat er in de kom? Het varieert van dag tot dag, maar bij elke gelegenheid ziet u een volkomen willekeurig brouwsel dat bestaat uit verschillende van de volgende ingredi?nten: yoghurt, Zorgen, granola, avocado, crackers, kwark, Griekse yoghurt, gemengde noten, bruine rijst, zalm , sla, tomaten, bananen, kaas, zwarte bonen, tortilla's, gekristalliseerde gember, zout, bulgur, gemberknoppen, een lokaal geproduceerde bessentaart of gebak, roerei, met chocolade bedekte espressobonen en Zico kokoswater. Als je denkt dat sommige van deze dingen Nike Air Max 90 Damen verschrikkelijk in combinatie klinken, probeer dan acht uur per dag een aantal dagen te rennen en kijk dan hoe het smaakt!
Joe Henderson begon eind jaren zestig met het promoten van Long Slow Distance-trainingen. Het idee was om te laden op basis kilometers in een poging om het lichaam te conditioneren tot de ontberingen van duurlopen. Lopers die dit trainingsprogramma hebben gevolgd, loggen routinematig 120 mijlweken of meer.
LSD raakte in de daaropvolgende jaren enigszins uit de mode omdat veel coaches geloofden dat meer Adidas Ultra Boost Dames snelheidstraining essentieel was om de prestaties te verbeteren. Na net een trainingsweek van meer dan 300 km te hebben gevolgd, heb ik een ietwat extreme versie van LSD gevolgd. Ik probeerde vandaag de laatste mijl van de week in minder dan 6 minuten te lopen, maar viel
kort voor 10 seconden. Of mijn snelheid Adidas Superstar Damen de komende weken zal verbeteren of afnemen (ik heb nog 11 weken meer dan 300 mijl tijdens een Run Across America) is nog niet bekend.