Na zojuist de Outdoor Retailer vakbeurs te hebben bezocht, kan ik uit de eerste hand getuigen van de gezondheid en levendigheid van de hardloop- en outdoorindustrie. Als je ooit hebt overwogen om dit veld Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen in te gaan, zijn er kansen genoeg.
Afhankelijk van uw achtergrond en werkervaring, kunt u een aantal van de volgende strategie?n overwegen om een ??positie te vinden die het beste bij uw behoeften en levensstijl past.
Na het identificeren van de bedrijven die u het meest bewondert, en van wie u de producten gebruikt en vertrouwt, bezoekt u uw plaatselijke hardloopwinkel en vraagt ??u om de naam en contactgegevens van de vertegenwoordiger of accountmanager die hun winkel bedient. Deze personen vormen vaak een goede bron van informatie over vacatures.
Stel jezelf voor aan het racepersoneel en vraag naar beschikbare kansen tijdens je volgende evenement. De gezondheids- en fitness-expo die aan het evenement is gekoppeld, is vaak de beste tijd om deze inleiding te maken.
Meld je aan als vrijwilliger of coach voor een lokaal hardloopprogramma, zoals Girls on the Run. Niet alleen Nike Air Max Command Mujer zal deze ervaring er goed uitzien op je CV, je zult in staat zijn om mensen in de lopende industrie te ontmoeten en te netwerken.
Abonneer u op branchepublicaties, bij voorkeur de online versie, en bekijk de sectie Help Wanted voor beschikbare posities die overeenkomen met uw profiel.
Bezoek ten slotte een online webinar over een onderdeel van de hardloop- en buitenindustrie. U zult uw begrip van het bedrijf vergroten en contact maken met degenen die er werken.
Ik hoop dat deze suggesties een aantal unieke idee?n bieden over hoe je een baan kunt vinden in dit dynamische en opwindende bedrijf. Natuurlijk heb ik niet alle antwoorden, dus ik vraag eenieder van jullie die tips en suggesties heeft om die in het opmerkingenveld hieronder te delen. Nogmaals, bij voorbaat dank voor uw bijdragen en veel geluk aan diegenen onder u die op zoek zijn naar een nieuwe carrière. Het is een geweldig gevoel om van je passie je leven te Adidas Stan Smith Dames maken!
Als ontvanger van veel geweldige vragen, dacht ik dat het nuttig zou kunnen zijn om een ??reeks "How To's" te posten over de volgende verschillende blogkolommen. De nadruk zal liggen op het behandelen van enkele van de meest gestelde vragen met een "routekaart" -benadering om het gewenste resultaat te bereiken. Natuurlijk beweer ik niet dat ik alle antwoorden heb en dus zal ik vertrouwen op diegenen van jullie die meer weten dan ik (en er zullen er veel van jullie zijn) om te bellen met relevante informatie.
Het eerste onderwerp gaat over fondsenwerving voor een doel door hardlopen. Toen ik in 1995 voor het eerst deelnam aan de Honolulu Marathon met Team in Training, had ik nooit kunnen voorzien in de enorme impact die hardlopen zou hebben op de sportwereld van de deelnemers. Het is echter volkomen logisch om hardlopen te combineren met geld inzamelen voor een goed doel. Vijftien jaar na dat eerste evenement is "TNT" een van de meest succesvolle fondsenwervingsprogramma's aller tijden geworden!
Er zijn letterlijk honderden goede doelen om uit te kiezen. Als iemand me vraagt ??naar de beste manier om naar een doel te rennen, raad ik hem of haar altijd aan om naar binnen te kijken. Nike Air Pegasus 83 Womens Welke oorzaak of liefdadigheidsorganisatie is uw hart nabij? Identificeer het goede doel dat voor u het belangrijkst is. Dat is altijd de beste plek om te beginnen.
Veel van deze goede doelen hebben al bestaande programma's. Online registreren is vrij eenvoudig. U stemt ermee in om een ??bepaald bedrag in te zamelen en in ruil daarvoor ontvangt u professionele coaching, reisarrangementen van en naar het evenement, registratie en alle benodigde ondersteunende diensten. Nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u een speciale website waar supporters veilige online bijdragen kunnen leveren. U hebt doorgaans de mogelijkheid om deze site zo veel of zo weinig aan te passen als u wenst.