Eindigt, Ann verwees naar ijschips, niet naar chips. Ik zag haar een van haar waterflessen vullen met koude elektrolytvloeistof en de andere met ijsblokjes,Adidas Zx 750 Donna waarin ze haar best deed om er zoveel mogelijk door te slikken als ze kon.
Blijkbaar is koud ijs in je maag misschien wel de meest effectieve strategie om je interieur te koelen. Ik volgde haar Nike Internationalist Womens voorsprong en was in staat mezelf van het bed van de medici af te schrapen en uiteindelijk nog 38 mijl te slenteren om de race te voltooien.
Een ander middel om het inwendige van uw lichaam te helpen Nike Air Vapormax Damen koelen, is door een koud kompres om uw nek te wikkelen. Het idee hier is om beide halsslagaders af te koelen, die vervolgens grote hoeveelheden van dit gekoelde bloed door het lichaam circuleren.
Ik heb ook vrouwen gezien tijdens hete ultramarathons of marathons die handenvol ijs voor hun sportbeha's zetten (niet dat ik zocht of zo). Nogmaals, het idee is dat als je je hart rechtstreeks kunt koelen, het bloed dat het naar elke cel in het lichaam circuleert, koeler is.
Een soortgelijk effect kan worden bereikt door een koude polsband om te doen of door beide handen in koud water te plaatsen. Een bedrijf genaamd AVAcore heeft zelfs Nike Air Max 1 Dames een apparaat ontwikkeld dat ze CoreControl noemen en waarvan ze beweren dat het de binnenkant van je lichaam snel zal afkoelen in 2-5 minuten door je hand (en) in een speciaal ontworpen koelhandschoen Nike Air Max 270 Mujer te plaatsen. Het apparaat maakt gebruik van een techniek genaamd Rapid Thermal Exchange (RTX) om warmte uit de kern van het lichaam te halen, waardoor de binnentemperatuur sneller wordt verlaagd dan koeling alleen.
Het is natuurlijk nog steeds de belangrijkste manier om uitdroging en oververhitting te voorkomen door er gewoon voor te zorgen dat je goed gehydrateerd bent.
Wanneer mensen me vragen hoe het is op de Badwater Ultramarathon, vertel ik hen: "Het is echt een hel, alleen heter."
De Badwater Ultramarathon is bekroond tot het 'Werelds zwaarste voetras' en is een 135-mijl ononderbroken trektocht van het laagste punt op het Adidas Zx 750 Mens westelijk halfrond, door Death Valley, langs de ingewanden van het hoogste punt in de aangrenzende Verenigde Staten, Mt. Whitney.
En natuurlijk wordt de race midden in de zomer gehouden, wanneer Adidas Zx 750 Femmehet de neiging heeft om een ??beetje warm te worden in Death Valley (in feite werd hier de heetste temperatuur ooit geregistreerd op aarde - een verzengende 134o Fahrenheit).
Over een paar korte weken ga ik terug naar de Badwater Ultramarathon voor mijn 11e poging. Hoewel het nooit eenvoudiger lijkt te worden, heb ik een paar trucjes geleerd om koel te blijven in de zinderende zomerhitte.
Zie het als twee systemen die je moet beheren om koel te blijven: je exterieur en je interieur.