Met de zomer voor de deur is het tijd om je epische trailavonturen te plannen. Nu dat we al alle dingen hebben overwogen die je moet overwegen voordat je je aanmeldt voor je zomerraces, laten we je in de oren klinken over alle dingen die je kunt doen, Nike Air Vapormax Dames exclusief race slabbetjes. Namelijk meerdaagse trailavonturen voor al jullie ultralopers!
Ten eerste, wat is precies een meerdaags trailavontuur? Het hangt allemaal af van hoe je het bekijkt. Voor sommige van je snellere hardlopers is het gewoon een heel lange run. Voor degenen onder ons die achtervolgen, is het snel backpacken [fastpacking, als je wilt]. Alle Pacific Northwest-paden waar we het over hebben, vallen in beide categorie?n. Het gaat niet om het pad dat je raakt, maar hoe je het pad raakt.
Ten tweede, zorg ervoor dat je deze volledig voorbereide avonturen tegemoet gaat. Fysiek + mentaal. Laat deze enorme avonturen niet je eerste avontuur van het seizoen zijn. Werk je een weg omhoog + pak genoeg mee om 's nachts te overleven. Zorg voor extra tijd voor ongelukjes + neem altijd extra eten mee, want het zijn smakelijke Nike Cortez Mujer traktaties die je in beweging houden.
Waar moet je je nu op wagen voor een weekendje fastpacking? Overal. Echt, elk trailsysteem dat met elkaar verbindt, kan een episch weekend van vuile shenanigans worden. Neem een ??kijkje op websites zoals alltrails.com, trails.com + uw lokale Facebook-avontuur / wandel / hardloopgroepen. Het is zelfs nuttig om te kijken naar trailraces in het gebied - een looping van 50-100 mijl heeft misschien al een mooie route gepland die je in je vrije tijd kunt volgen. Je zult zeker iets vinden. Of bekijk de lijst die we hieronder voor u hebben.
Als je het geluk hebt om in de PNW te wonen, weet je waarschijnlijk al dat je een heel netwerk van in elkaar grijpende trail-systemen hebt die op je wachten. Een paar zomers geleden had ik een paar weken te doden in Oregon + Washington. Natuurlijk nam ik de paden. Dit Nike Air Max 270 Womens zijn enkele van de langeafstandswegen + lollies die ik heb verkend ... of waarvan ik heb gedroomd te ontdekken.
Three Fingered Jack Loop Dit pad heeft een speciale plek in mijn hart, ook al ben ik nog nooit voorbij het pad gekomen. Twee keer was ik van plan om de 20-mijlslus rond Three Fingered Jack aan te gaan, twee keer was mijn plan gedwarsboomd. De eerste keer was het vanwege een willekeurig grote sneeuwstorm begin november, de tweede keer was ... slechte planning [dus mijn vermelding van dromen eerder, ik was helemaal niet van plan dus het bleef gewoon een droom].
Uiteindelijk zal ik terugkomen op dit pad met mijn fastpack op sleeptouw. Het is een 20-mijls lolly, dus het is perfect voor een ontspannend weekend wandelen of een lange dag hardlopen. Beide hebben hun eigen aantrekkingskracht! Plus, er is een geweldige coffeeshop Nike Air Max 97 Donna in Sisters - als je deze lus aangaat, zorg er dan voor Hop + Brews voor mij [yup, brews ... ze hebben ook bier + kombucha van de tap!].
In een poging om al mijn faalverhalen meteen uit de weg te ruimen ... laten we het hebben over de Three Sisters Loop. Dit is een andere lus waar ik het over heb gehad + semi-gepland maar nooit ben gaan verkennen. Er zijn veel paden in dit gebied + je kunt de vulkanen naar de Three Sisters-traillussen brengen. Persoonlijk zou ik heel graag de hele lus willen doen, omdat het je een prachtig uitzicht geeft op de vulkaan Noord, Midden + Zuid Zuster.