Isle Royale stond al jaren op de radar van Alison en Megan en deze gelegenheid gaf hen eindelijk de extra motivatie om het te plannen. Ze zijn ook zeer enthousiast om een ??vrouw de enige punt te plannen. Alison zegt: "Onze mannelijke hardloopvrienden zijn geweldig, maar er is een andere dynamiek Adidas Superstar Dames wanneer je de wildernis in gaat met alleen maar een andere sterke vrouw." Het unieke karakter van het pad dat volledig ge?soleerd is in het midden van Lake Superior, alleen bereikbaar per veerboot of vliegtuig, draagt ??bij aan de spanning en avontuur. Met de roep van elanden, Loons en natuurlijke schoonheid in een plaats van pure isolatie, zijn ze enthousiast om te zien wat het pad zal brengen!
Kelly is van plan om de IJslandse Hooglanden te rennen en te verkennen: Laugavegur Trek die zich uitstrekt van de Landmannalaugar trailhead naar de Thórsm?rk trailhead in het zuidwesten van IJsland. De totale afstand bestaat uit 34 mijl en 1.260 meter hoogteverschil. Tijdens het rennen van het pad, zal Kelly veel van zijn opwindende functies ervaren, zoals thermaal watergebieden, verbazingwekkende rotsformaties, hoge pieken, gletsjers, Adidas Zx Flux Damen gletsjervallen en gletsjerrivieren. Bovendien hoopt Kelly een glimp op te vangen van een IJslandse Artic Fox, omdat zij de enige wilde dieren zijn die IJsland leven.
Op de vraag waar Kelly het meest enthousiast over is, zei ze: “Ik heb er altijd van gedroomd dit pad te lopen. Het is heel goed bekend als een magische single-track route, en ik voel dat alleen echt kan worden gewaardeerd met mijn eigen ogen. Door de eindeloze uren zon kan ik genieten en de cursus ervaren zonder me zorgen te hoeven maken dat ik me gehaast voel of geen tijd meer heb. Ik hoop het fantastische landschap weg te nemen, enkele lokale bewoners te ontmoeten die in het gebied wonen, en te genieten van geluk tijdens de run. "
In juli 2012 voltooide Terry 450 mijl op de Badwaterbaan en kruiste het 3 keer met 2 toppen van Mt. Whitney (voor de Wounded Warrior Adidas Tubular Mujer Project). Ze heeft een marathon in het basiskamp van de Mt. gedaan Everest in 2011 met haar dochter samen met veel andere echo's, die ze als rug van de packer completeren. Terry heeft ook een Facebook-pagina met de naam Do it Anyway, waar alle leden gewoon gewone vrouwen zijn die een plek hebben om hun lopende prestaties te posten, hoe klein ook.
Terry's motivatie: "Mijn mooie 76-jarige moeder die zich nu in de vroege stadia van Alzheimers bevindt. Ze is niet alleen de sterkste vrouw die ik ken, maar ook de sterkste mens. Ze hief 5 kinderen, te beginnen met me op slechts 16 jaar oud. Door haar zijn we alle 5 afgestudeerd en zijn we productieve, vriendelijke, barmhartige mensen geworden. Mijn moeder is de belangrijkste reden, maar ik heb ook 2 tantes verloren, een vader en schoonmoeder van deze vreselijke ziekte die niemand Adidas Nmd Damen overleeft. Dit avontuur is belangrijk voor mij omdat ik voel en hoop dat ik nog een laatste megarun in me heb die echt een verschil zal maken, niet alleen voor dit goede doel (Hilarity to Charity), maar voor alle vrouwen van mijn generatie. Ik zal mijn lichaam nog een laatste keer als hulpmiddel gebruiken om bewustzijn en financiering (Doe het voor de Herinneringen) naar Alzheimers te brengen. ”
Het is 8:37 op een maandagochtend in Boston. De hemel was net klaar met het verspreiden van een nieuwe laag sneeuw over de talloze bestaande lagen die zich hadden gevormd op het voetpad dat langs de Charles River kronkelde. Ik heb precies 23 minuten om van het voetpad af te komen, over het Boston Common Park, door China Town, het Financial District, naar school, 13 vluchten omhoog in de roltrap en uiteindelijk naar mijn stoel op de eerste rij van de klas 3 bij General Assembly Hall voor 9 uur. Oh en ik moet tijd besparen om in het kleine badkamertje snel een outfit te veranderen die beter te presenteren is dan mijn vochtige hardloopkleding.