We rennen misschien niet letterlijk in Hades en vlammen likken onze huid niet echt, Nike Cortez Womens maar het kan soms zo aanvoelen.
Mijn in de woestijn wonende Trail Sisters horen me vaak zeggen: "Het is hier heter dan Hades." Ja, nou, ik heb een paar boeken geschreven over Hades, de vlammen van de hel, en dus kan ik wegkomen met dat te zeggen.
Ik ben ook een ultrarunner die in de woestijn woont. Dus, hardlopen in 90+ graden weer is niet ongebruikelijk voor mij.
Hier zijn een paar dingen die ik in overweging neem tijdens het trainen wanneer het warmer is dan Hades buiten.
Butt Crack of Dawn! Om kilometers te maken, moet ik vroeg beginnen. Ik sta erom bekend dat ik om 4 uur 's ochtends met mijn koplampen en dergelijke begon. Het is absoluut niet cool, omdat de temperatuur hier op dat moment 90 graden was, maar de zon schijnt tenminste niet, brandend door mijn energie. Die vroege start stelt me ??in staat om ongeveer 5-10 mijl in te komen voordat de vuurbal in de lucht opkomt, Adidas Stan Smith Mujer omdat die vuurbal je bijna 30 seconden per mijl kan vertragen zodra de temperaturen de hoge jaren 80 en 90 bereiken.
Ijs ijs baby! Ik breng een koeler ijs bij elke run en ik draag een bandana rond mijn nek en pols die met ijs kan worden gevuld. Ik ben op geen enkele manier een naaister, dus doe ik gewoon ijs in een sandwichzak met rits, wikkel mijn bandana eromheen en bind het dan om mijn nek. Terwijl het water smelt, kan ik het indien nodig over mijn hoofd dumpen. Of drink het op. Afhankelijk van de situatie. Zelfs met deze koeltip wilt u altijd bijhouden hoe u zich voelt. Als je hoofdpijn, koude rillingen, minder zweten opmerkt, zijn dit allemaal tekenen van hitteproblemen en de duivel zegt je dat je van het pad af moet.
Machinewaslussen! Ik hou van mijn lussen ongeveer 4-5 mijl of zo te houden, omdat ik na elke lus een ‘hulppost’ kan doen en ijs naar beneden kan leggen. Dus, ik zal ijs maken en een lus maken, stop dan Adidas Zx 750 Donna bij de auto, ijs opnieuw en dan doe ik de lus in de tegenovergestelde richting (machinewas). Ik zal het echter vele malen herhalen om de kilometers te maken. Op die manier ben je niet ver van hulp als je tegen problemen aanloopt. En op de kortere lussen zijn er ook meer wandelaars in de buurt, dus je bent niet helemaal alleen op die paden tijdens hitte.
Sweetwater Creek State Park Ga ten westen van Atlanta op de I-20 en u bereikt Sweetwater Creek, een van de 71 staatsparken van Georgia. Er zijn 15 mijl van paden door het park; neem het witte pad voor een rollende lus langs de oude molenru?nes van de New Manchester Manufacturing Company, of ga over de kreek naar het gele pad dat u naar enkele steilere beklimmingen voert. Gevoel als een Adidas Zx 850 Womens post-run dip? Kies een plek langs het rode pad en het park biedt boot- en SUP-verhuur om op het meer te varen.
Kennesaw Mountain National Battlefield Kennesaw Mountain is het beroemdst als een slagveld van de Atlanta Campaign of the Civil War en biedt een steile winst en een geschiedenis. Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens De meeste dagen wandelen wandelaars naar de 1,5 kilometer lange klim naar de top van de Kennesaw Mountain voor een fantastisch uitzicht over de stad, maar ga verder langs de achterkant en je komt terecht op een terrein dat aan hoogland doet denken. De paden gaan verder langs een kleine kreek en slingeren zich langs historische monumenten en door pittoreske landbouwgronden. Een heen en terug Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen brengt u naar Kolb Farm, maar elke manier biedt een verscheidenheid aan korte paden, zodat het terrein altijd nieuw is.