Toen ik dit voorjaar op een conferentie werkte, zei ik tegen de man in de lift in het chique Vegas-hotel: "Je hebt een behoorlijk lichaamsbouw." Hij was zo prachtig gevormd en gespierd in zijn magere tanktop, ik voelde me gedwongen om te reageren. Als de ene Nike Air Max 97 Damen atleet op de andere antwoordde hij zonder aarzeling "het komt met een prijs" ... Ik verwachtte niet dat soort reactie in een stad die het tegenovergestelde van toewijding waardeert en het ergste in onszelf beloont, ik zweeg, stemde intern in en zei: "Ik wedden dat het doet ...
Ik heb net een "steile verwonding" gehad - wat betekent dat er geen gebeurt door een trauma van een sport zoals mountainbiken of ski?n, wat veel interessanter zou zijn dan de waarheid ervan ... dat wil zeggen dat ik aan het doen was " niets echt ”… behalve dat ik me nu realiseer dat“ niets ”zich door de jaren heen vertaalt in slechte vorm. Zijn woorden klonken waar. Mijn vermogen om te doen waar ik van hou, om paden in de bergen te kunnen rennen ... komt ook met een prijs. Vroeger (of misschien altijd al wel?) En nu is het verschil dat ik dat bewustzijn heb en Nike Air Vapormax Womens daarom een ??diep verlangen om het te behouden.
Ik had er een gemak mee toen ik begon met niet de bedoeling iets te 'beginnen', ik deed het en bleef het doen. Ik was altijd atletisch en wilde rennen, dus ik zou niet de gevreesde "eerstejaars 10." krijgen. Ik rende in de vroege ochtend, wat natuurlijk was omdat "zonsopgang patrouilleren" hetzelfde uur was waarop ik surfte, vroeg en vaak. Er was geen strategie bij betrokken, geen stretchen, geen nadenken over lichaamsuitlijning of positionering, en veel ervan gebeurde na het drinken van de avond ervoor en het afschudden van een kater op een 5-miler op het strand. Toen ik bij de bemanning kwam, liepen we als een team en er was een vermeende toewijding die ik niet merkte. Ik was verslaafd.
Na mijn studie rende ik om mijn geest te kalmeren - zonder erachter te komen wat "ik met mijn Nike Air Pegasus 83 Womens leven wilde doen" - rende ik weg om van deze gedachten af ??te komen en tegelijkertijd rende ik om ze te verkennen.
Toen kreeg ik de eerstejaars 10, dus rende ik om af te vallen. Ironisch genoeg was ik toen op mijn zwaarst ... er was geen vrijheid in body-shaming runs. Mijn mentale toestand leek zich volledig te manifesteren in mijn fysieke toestand, beide verzwaard door de onzekerheden die ik over mijn leven had. Maar ondanks dat rende ik met de dieptepunten omdat ze er toch zouden zijn. De ritmische beweging van een voetaanslag, gevolgd door de volgende, met een vrije zwaai van de armen en ogen gericht vooruit ... resulteerde in een fysieke synchroniciteit die mijn humeur neutraliseerde.
De draad van het rennen bleef zich stil in mijn leven verstrengelen. En tegen het einde van de jaren negentig, nadat ik dit had gedaan op het Nike Air Max Sequent 2 Damen vuil in de kloven van de bergen van Santa Monica, beschouwde ik mezelf als een van deze kleine maar vreemde stammen. Het was nog geen "ding", trailrunning was nog niet op de markt gebracht onder de sporters, het was een beetje een geheim voor degenen die het weten.
Flits een vet decennium vooruit toen we ons leven verhuisden naar de uitlopers van de Sierras met toegang tot een enorme speeltuin van beboste schoonheid, prachtige meren en majestueuze vergezichten - op wind-zuigen hoogte ... en ik had mezelf meerdere uitnodigingen die ik niet kon weigeren. Ik heb elke fout die je kunt maken op een parcours gemaakt - van het dragen van de verkeerde schoenen die geweldig aanvoelden op kilometer 7, maar die me in tranen bij kilometer 18 hadden; Niets anders gegeten dan Gu's gedurende 6 uur op een run die verondersteld werd 4 te zijn en 2 langer duurde met een aantal onbedoelde 3e-klasse betrokken, verkeerd berekenend de behoefte aan werkelijke en juiste voeding die me opnieuw tot tranen dreef; Ik heb in de zomerhitte gelopen met muggen die zo dik zijn dat ik (wacht erop ...) tot tranen toe werd gereden. Ik ben vaker ondergeschoten, ondergetraind en onderbereid dan ik zou willen toegeven.