Ik race veel. Misschien niet zoveel als sommige hardlopers, Nike Air Max 97 Womens maar mijn jaar is meestal om de paar maanden gevuld met wat raceafstand. Ik gebruik races om mijn voortgang te controleren en verschillende afstanden worden gebruikt om me voor te bereiden op verdere afstanden later in het jaar. Ik hou van races. Er is iets aan het zijn daar op de racedag opgesteld naast andere hardlopers die maandenlang hebben getraind en voorbereid.
* Ik heb me niet geregistreerd voor deze race, maar neem het op als een mogelijkheid. Ja, dat zou back-to-back marathonweekends betekenen, maar het zou worden gebruikt om mijn training voor de 50 mijl te verbeteren.
De eerste 4 maanden van het jaar zullen worden besteed aan training voor de 50 mijlrace gevolgd door een "feest" -run in Toronto. Ik stel me voor dat ik wat vrije tijd zou kunnen gebruiken na 4 maanden "mijn grenzen verleggen" en wat is een betere manier Nike Internationalist Womens om dit te vieren dan door een marathon te lopen in Canada? Ik ben nog nooit in de stad geweest en heb geweldige dingen gehoord. Plus, een persoonlijke uitnodiging en belofte van donuts van deze inspirerende vriend en een aantal nuttige duwtjes van deze fitness-superster, maken het ook een must. Plus, ik ken veel andere FitFluential-mensen in dat gebied, dus kunnen we er een feest van maken, of wat?
Zaterdagochtend was de hittegolf die we in Londen hebben meegemaakt nog steeds in volle gang. Ik was vastbesloten niet te grotten en de eerste persoon te zijn die zei: 'Het is te heet'. Niet in april. Het VK is slecht voorbereid op warm weer. Het is slecht voorbereid op elk weer dat niet echt motregent, maar warm weer lijkt het ergste.
Zonder airco had ik twee opties, bracht mijn zaterdag door in het vriesgedeelte van een plaatselijke Nike Air Max Motion Mujer supermarkt of vond wat water om in te springen. Met nieuwsverslagen bij elke bocht bij rellen bij een Tesco besloot ik dat plan B de veiligere optie was omdat het had een kleiner risico om te worden uitgeschakeld door een blik redelijk geprijsde gebakken bonen.
In Hyde Park in Londen zit de Serpentine. Een groot oud meer met een afgebakend zwemgedeelte. Elke eerste kerstdag komt een groep winterharde zwemmers het water op om naar de Peter Pan Cup te racen. Ik had besloten dat de Serpentine het enige was dat me het gevoel zou geven dat ik niet meedeed aan de Death Valley Ultra. Dus werd een plan bedacht dat Lazy Boy en ik op onze fietsen zouden stappen en de 8 mijl daarheen zouden fietsen om te zwemmen.
Toen we aankwamen, gooiden we onszelf praktisch in het meer. Dit was net zo snel een overgang van fiets naar zwemmen zoals Nike Air Pegasus 83 HommeNike Air Pegasus 83 Damen je ooit in elke triatlon hebt gezien. Helaas was de zwemtechniek die volgde meer ijzeren benen dan ironman. Het water was koud en gaf me een behoorlijke schok. Terwijl de rest van mijn lichaam eraan gewend was geraakt, waren mijn magere armpjes zielig en zouden niet goed werken. Ik ben geen zwemcoach, maar ik denk dat armen heel belangrijk zijn om te voorkomen dat je verdrinkt.
Na een milde paniek die ik eigenlijk ging verdrinken, toonde Lazy Boy een belangrijke vaardigheid om te overleven in water - opstaan. Nadat ik dat onder de knie had en kalmeerde, begon ik te zwemmen. Ik zei tegen mezelf dat de dingen die langs mijn gezicht zweefden 'gewoon bladeren' waren en mijn lippen goed gesloten hielden.
Ik heb 50m gehaald. Genoeg om me af te koelen en ‘Zwemmen in de Serpentine’ af te vinken en genoeg om te bevestigen dat ik de Adidas Eqt Support Adv Womens overstap van loper naar triatleet niet ga maken. Zwemmen in open water is niet mijn ding.
Met de start van een nieuw jaar is dit de perfecte gelegenheid om je afspeellijst nieuw leven in te blazen. Of het nu een ouder nummer is dat de benen in beweging brengt of een nieuw nummer dat je aandacht trekt en niet loslaat, het is tijd om je afspeellijst te 'vernieuwen'.
Nieuw jaar, hetzelfde formaat.
Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.) Something Current: liedjes die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Voel je vrij om elk nummer te vermelden: oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook.