De Portland Nike Air Zoom Pegasus 36 Mujer Marathon (en Half) staat al een tijdje op mijn 'to-do'-racelijst, en het is niet alleen vanwege het nemen van een schoen selfie met het PDX-tapijt. Portland heeft absoluut zijn eigen stijl, flair en cultuur. Omdat het aan de westkust ligt, is het superhandig voor ons Bay Area-mensen om een ??vlucht van 90 minuten te maken of de schilderachtige 10-uur durende rit te maken.
Hoewel ik op 9 oktober niet aan de race van 2016 kan deelnemen, ben ik er trots op een partnerschap met USA Today Sports Active Alliance aan te kondigen. Wat betekent dat? Nou, USA Today Sports Active Alliance is een netwerk van hele en halve marathons in de VS en biedt races, evenementen en merken de mogelijkheid om samen te werken aan kansen en campagnes op nationaal en lokaal niveau.
Als Premiere Ambassador help ik de komende maanden met het promoten en delen van content over aankomende evenementen, zoals Portland, en CIM in december (3x finisher) en Oakland Running Nike Air Pegasus 83 Femme Festival in 2017 (legacy runner).
Verkozen tot de beste marathon in het noordwesten van de Stille Oceaan, wordt de marathon van Portland consequent over de hele linie erkend. "Best georganiseerd ... top 3 marathons om als eerste te doen ... meest wandelvriendelijke marathon ... de marathon van de beste mensen" en de lijst gaat verder.
Met een half en een volledige optie wordt de gedenkwaardige ervaring meteen favoriet bij lokale hardlopers en diegenen die erin reizen om er deel van uit te maken. Elke hardloper ontvangt een buitengewone lijst met items buiten het normale shirt en de medaille, waaronder een 2-zijdige munt, een hanger (een mini van de medaille), evenementenposter, een Portland Rose, een boomzaailing om te planten, een wegwerpvest, en meer.
Hallo en welkom terug bij de podcast! Het is al een tijdje geleden, maar ik heb zes geweldige afleveringen voor de Adidas Zx 750 Damen zomer.
Ten eerste, in deze aflevering is Erin van Jasyoga. Als collegiale basketbalspeler vond Erin yoga in het begin saai, tijd die beter op het veld of in de hal Nike Roshe Run Damen kon worden doorgebracht. Pas toen ze buitenspel werd gezet door een dwarslaesie door overtraining, ontdekte ze dat er een weg is met minder weerstand.
Erin is de auteur van HIT RESET en heeft het afgelopen decennium Jasyoga yoga voor atleten ontwikkeld.
Ik woon in Hackney. Het is een behoorlijk interessante plek om te wonen. Run Hackney Halve Marathon gaat al een paar jaar, maar ik heb het nog nooit eerder kunnen lopen. Dus toen Brooks vroeg of ik 13,1 mijl rond het stadje wilde rennen, wilde ik het graag.
Ik rende de 5k van mijn flat, de rivier de Lea af naar het begin. Het leek op elke zondagochtend, maar toen ik Hackney Marshes bereikte, begon het aantal hardlopers dat zich bij me begon te voegen, te wandelen en Nike Air Max 90 Uomo fietsen of te joggen naar het begin, te groeien. De stemmen over de tannoy werden luider en ik was opgewonden dat de lange termijn van vandaag een beetje leuker zou worden.
We vertrokken van de moerassen over een brug naar het centrum van Hackney. Ik woon hier in de buurt, maar ik had me niet gerealiseerd dat het stadje zo hobbelig was. Niets te groot maar een paar hellingen om het interessant te houden.
De lokale bevolking was van kracht en opgewekt, een voordeel was dat het de warmste dag van het jaar was. Ze boden high-fives, gejuich en een aantal spectaculaire bewegwijzering.
Bewoners deden hun slangen voor ons aan, maakten ge?mproviseerde drankstations en schikten oranje segmenten. Bovengrondse treinen die de route boven ons kruisten, toonden ons met hun hoorns en kerkklokken luidden (hoewel het zondag was, bij nader inzien, dat misschien niet voor ons was).