Ja, racedag is het einddoel waar mijn trainingsplannen je aan zullen helpen werken, maar de echte magie en transformatie zullen tijdens de reis plaatsvinden. Voor jezelf opkomen, zelftwijfel, angst, onzekerheden bestrijden en ontdekken hoe je elke dag je best kunt doen, is een miljoen keer moeilijker dan het bereiken van de finishlijn. Het uitvoeren van een endurance race is moeilijk, maar trainen voor één is een heel stuk moeilijker.
Ongeacht het doel dat je nastreeft, van je eerste halve marathon of marathon tot het breken van 2 uur in een halve marathon, of 3 uur in een halve Nike Air Max 90 Femme of 6 uur in een marathon gaan, mijn nieuwe trainingsdagboeken helpen je niet alleen daar komen ze je helpen vertrouwen, vertrouwen en een kogelvrij zelfgevoel op te bouwen. We werken aan alles, van uw kernwaarden tot nauwkeurig zelfgesprek en visualisatie.
Deze programma's vragen je om na te denken en naar binnen te kijken. Je kunt er zoveel of zo weinig van krijgen als je wilt. Als u niet op zoek bent naar een uitgebreider tijdschrift, kies dan voor een basis trainingsplan. Maar ik hoop dat je het dagboek kiest en de tijd hebt om aan het mentale spel van hardlopen te werken.
Ik ben een groot voorstander van coaching. Natuurlijk ben ik, zeg je, dat is mijn taak. Maar ik ben eigenlijk nooit zelf gecoacht.
Het was 2013 toen ik voor het laatst een trainingsplan volgde. Het was er een uit een boek, en hoewel ik enkele sessies omgewisseld en passen aangepast wanneer ze niet geschikt Adidas Zx Flux Femme waren of ik gewoon geen zin had om de sessie voor me te doen, was het een plan geschreven door iemand anders.
Sindsdien ben ik verantwoordelijk voor mijn eigen training. Ik heb getraind als coach, ik heb veel verschillende coachingstheorie?n gelezen en ik leen verschillende idee?n en sessies zoals een lopende ekster. Maar hoe ik het allemaal in weken en maanden van trainingscycli heb gebreid, is heel mijn eigen doen.
Het is voor mij redelijk goed gegaan, zoals de professionals het zelfcoaching kunnen noemen. Ik kwalificeerde voor Boston (maar ging niet - ik had in plaats daarvan een baby), ik kwam terug van die baby en liep veilig een marathon en liep toen een 10k PB. Maar nu is het tijd om over te dragen aan iemand anders.
Ik wist dat ik een tijdje met een hardloopcoach wilde werken. Ik geniet van het schrijven van een trainingsplan, zowel voor mezelf als voor hardlopers die ik coach. Maar het probleem voor mij is niet het opstellen www.balconismo.de van de cycli, maar het ondersteunen van sessies.
Soms vecht ik de hele dag met mezelf tussen de sessies waarvan ik weet dat ik die moet doen en de sessies die ik die avond wil doen. Meestal doe ik wat ik weet dat goed is, maar het feit dat ik die strijd heb, neemt op sommige dagen teveel hersenkracht in beslag. Het is alsof je elke dag in de supermarkt staat en besluit wat je moet eten als je gewoon thuis wilt komen en geen honger meer wilt hebben.
Het vinden van iemand die je graag Nike Air Pegasus 83 Womens de verantwoordelijkheid voor je doelen en je lichaam geeft, is heel belangrijk, en het heeft even geduurd. Ten eerste kwam ik terug van de zwangerschap en de persoon die het best in staat was om te beslissen wat ik wel en niet zou moeten doen was ik (met een beetje advies van een fysio). Maar ik keek om me heen. Ik keek met wie andere hardlopers werkten en volgde hun voortgang. Ze leken echter allemaal één ding gemeen te hebben: het waren allemaal mannen.
Het is een geheel persoonlijke voorkeur, maar ik wil met een vrouwelijke coach werken. Er zijn niet zoveel van ons (vrouwelijke coaches) in de buurt, dus ik wil er nog een ondersteunen. En ik weet niet zeker of ik me op mijn gemak zou voelen om de fijne kneepjes van mijn zwangerschap en herstel te bespreken met een andere man dan mijn partner of verloskundige.
Ik heb onlangs een Adidas Nmd Damen andere coach ontmoet tijdens een trainingsweekend en ik vroeg haar of ze me zou helpen met trainen voor een halve marathon in de herfst. Ze stemde ermee in om te beginnen na de 10 km die ik afgelopen weekend heb gelopen en nu kijk ik ernaar uit om iemand te laten vertellen hoe ver en hoe snel ik moet rennen.