Uit de doos, deze schoen past geweldig en liep zonder problemen in mijn eerste paar uitstapjes. Ik vond het uiterlijk van deze schoen, die erg leek op mijn wegloopschoenen, alleen met een merkbaar hogere stapel.
De demping voelde Nike Air Max Motion Damen geweldig en de schoen reageerde voldoende. Omdat de schoen geschikt leek om over de weg te rennen, had ik de neiging om deze recht uit het huis naar verschillende trailheads in mijn buurt te rennen.
Van weg tot onverharde paden in de uitlopers rond Denver, deze schoenen hadden de perfecte grip en bescherming op heuvels met verschillende steilheden.
Ik voelde me zelfverzekerd in drogere sneeuw; echter minder in ijzige omstandigheden.
Bovendien voelde ik op rotsachtig en slordiger terrein niet dat deze schoenen voldoende grip hadden en liever een beetje meer nokken en plakkerigheid hadden, vooral op de afdaling.
De hoge stapel op deze schoen bood bescherming tegen gevaren door sporen en voelde voldoende, hoewel de schoen geen rotsplaat had.
Het bovenwerk van mesh voelde zacht en minder beschermend dan andere trailschoenen, Nike Air Max 97 Womens maar ik merkte geen significante impact van contact met stenen en wortels op het pad.
Water kwam wel in de schoen wanneer het door sneeuw en plassen liep; maar het bovenwerk van Ariaprene ? -gaas was snel af te voeren en te drogen.
De meeste Nike Air Zoom Pegasus 36 Womens literatuur over energiegels of goos gaat meestal over welk merk of welke smaak te gebruiken en op welk moment van training om ze in te nemen. De echte vraag is of ze nodig zijn?
Het hele idee van het innemen van een van deze supplementen is om energie te verkrijgen via de bron van glucose of koolhydraten. Ons lichaam is in staat om zijn eigen glycogeenvoorraden te gebruiken gedurende een bepaalde periode tijdens de oefening, die tot 2 uur kan duren voordat het begint te raken en afhankelijk wordt van externe bronnen of spieren. Dit is het punt dat gewoonlijk wordt aangeduid als bonken.
De sleutel tot duurtraining ter voorbereiding op een marathon is om het lichaam te leren effici?nt te worden en niet te vertrouwen op suppletie. Met andere woorden: vet verbranden in plaats van glycogeen. Tijdens basistraining en op lange, Nike Free 5.0 Mujer langzame runs, trainen we ons lichaam om vet te gebruiken voor energie als we trainen met een aerobe snelheid (lagere snelheid die lactaatdrempel vermijdt). Vetopslag in het lichaam is vrijwel onbeperkt en kan een hardloper gedurende een hele run van 18-20 mijl tijdens trainingsperioden ondersteunen. Bij het trainen met energiegels wordt het lichaam afhankelijk van deze externe synthetische energiebron waardoor het vermogen om effici?nt te worden wordt verminderd. In plaats van harder te rennen en tijdens een trainingsrun energiegels op te nemen, vertraag je en word je effici?nt in het verbranden van vet.