Waarom zouden we moeten veinzen dat we moeten lopen om uit een gesprek te komen, of het gevoel hebben dat we beslissingen die over ons eigen ras zijn genomen moeten verdedigen tegen een volslagen vreemde? Waarom zouden we ons ontmoedigd voelen, of erger nog, toestaan ??dat zoiets onze race be?nvloedt? We mogen niet.
Hier zijn enkele tips die we allemaal zouden kunnen gebruiken om op dit moment beter om te gaan met trailplaining. Laten we beginnen met het samen aanpakken van dit probleem door goedbedoelende trailplainers kennis te laten maken met ons grootste geheim en onze grootste kracht: we weten precies wat we daarbuiten doen en we zijn er gek op.
Praat over uw eigen ervaring met behulp van specifieke details: “Oh ja, ik bonkte hard op mijl 34 van mijn laatste 50 miler en probeerde dat gelmerk voor het eerst. Het Nike Air Max 90 Mujer Blancas werkte heel goed voor mij en ik ben blij dat het ook voor jou werkt! " Dit kan passief-agressief zijn, maar hopelijk zal het de chat beperken van uitleg tot gelijkwaardige discussie. Show don't tell: Als je de opleiding en kennis hebt, neem dan deel aan de discussie door deze verder te brengen dan de basis om te bewijzen dat je dat doet. Gebruik dat middelbaar onderwijs zonder specifiek te zeggen dat je een dokter bent. Gooi je kennis van chemische processen in het lichaam weg zonder hen te vertellen dat je een chemieprofessor bent. Praat over de biomechanica van ganganalyse in plaats van hen te vertellen dat je een coach en onderzoeker bent. Blaas hun geest met je grote mooie hersenen! Wees duidelijk: "Ik waardeer je advies, maar ik weet wat voor mij het beste werkt en daarom draag ik alleen deze ene fles water. Ik heb een vrij Nike Air Max 200 Homme goede schatting van mijn eindtijd en eerlijk gezegd is zelfs het dragen van deze fles waarschijnlijk overdreven. Ik doe mij, jij blijft jou doen! " Dit is voor velen van ons moeilijk, maar ik weet dat je zelfverzekerd bent in je eigen kunnen, ervaring en verwachtingen voor jezelf. Stof ze! Deze is misschien niet de gemakkelijkste of altijd geschikte, maar zet de snelheid aan en loop gewoon die heuvel op. Deze is vooral leuk als het Adidas Ultra Boost Herren gesprek meer neerbuigend is en niet zo goed bedoeld is. Het is niet nodig om het uit te leggen, gewoon een snelle "goed om je te ontmoeten" en nonchalant weg te trekken. De hardloper vraagt ??zich misschien af ??wat er net is gebeurd, maar u verzekert hen dat u dit hebt. Blijf je ervaringen delen met je Trail Misters. Ze weten niet altijd dat er een probleem is totdat het onder hun aandacht is gebracht. En wat kan Trail Misters doen? Luister. Luister niet alleen naar de vrouwen, maar ook naar jezelf. Denk na over de manier waarop u informatie presenteert. Stel vragen en deel het gesprek. Deel uw ervaring en wat voor u werkt, indien van toepassing. Houd aannames van het pad af en gebruik de bovenstaande tips als u slepende paden ervaart. Alleen omdat trailplaining in de eerste plaats de ervaring van vrouwen kan zijn, wil dat nog Nike Air Max 90 Mujer niet zeggen dat het alleen de ervaring van vrouwen is.
Dit is echt een bizarre sport waar we van zijn gaan houden. We delen mijlen, we high five en knuffelen, we zijn kwetsbaar met elkaar, we rennen samen hallucinerend de nacht in, we glimlachen en we vloeken en we huilen. Maar niemand wil het gevoel krijgen dat ze er misschien niet thuishoren of dat ze het niet helemaal goed doen. Het pad geeft niets om onze tankstrategie of wat ons favoriete schoenmerk is. Het daagt ons allemaal uit om ons beste zelf te zijn. We moeten op elkaar letten en elkaar duwen. Even.
Ik geef dit toe. Ik weet echter ook dat ik hier cyclisch over ben. Soms bestel ik een week lang elke avond uit / uit en kook ik de komende twee weken (bijna) elke avond. Ik heb nu wat spullen in mijn koelkast, maar niet genoeg om een ??volledige maaltijd samen te Nike Air Max Command Herren stellen.