Nu je je route- en trailmaatjes hebt (mensen, wazige huisdieren of gedachten in je hoofd), kun je plannen hoe je daar komt. In sommige gebieden zijn paden zo dichtbij dat ze te voet of per Nike Air Max 200 Hombre fiets bereikbaar zijn. Andere locaties vragen meer planning. Parken, aangewezen bossen en wildernisgebieden bieden vaak nuttige informatie over hoe u er kunt komen, inclusief routebeschrijvingen en opties voor openbaar vervoer. Als u toegang heeft Salomon Mountain XT Hornet Dames tot een auto, bespaar dan wat gas en ozon door te carpoolen en houd rekening met parkeer- en toegangsprijzen. Afhankelijk van hoe ver je de stad uit gaat, kunnen rideshares je er ook vaak naartoe brengen (hoewel soms voor een steilere prijs).
Veiligheid is er in vele soorten en maten op de paden. Als trailrunners hebben we vaak te maken met de angst van anderen dat we alleen in het bos rennen - wat als we wilde dieren of andere mensen tegenkomen? Hoewel deze angsten overweldigend kunnen lijken, zijn ze niet onterecht. Als we echter weten hoe we voorbereid moeten zijn op het tegenkomen van Nike Air Max 270 Uomo enge situaties, kunnen we ons beschermen.
Laten we eerst praten over dieren in het wild. Leeuwen! Tijgers! Beren! Oh mijn! Ontmoetingen met wilde dieren kunnen vari?ren van chille AF (slakken, kleurrijke vogels) tot enge AF (slangen, beren, eekhoorns Nike Tanjun Donna die het pad voor je uit rennen). De veiligheid van dieren in het wild varieert per regio - als u in Florida rent, hoeft u zich waarschijnlijk geen zorgen te maken dat u een eland tegenkomt. Een snelle Google-zoekopdracht of een telefoontje naar een lokaal natuurcentrum helpt u te identificeren waar u op moet letten. Over het algemeen is kalm blijven een goede eerste stap. Raak geen slangen aan, voer geen dieren en kom niet tussen een moederbeer en haar welpen. Neem voor meer informatie over het omgaan met specifieke dieren in uw omgeving contact op met uw plaatselijke natuurcentrum Nike Tanjun Femme of bosdienst.
Een andere ongelukkige realiteit waar vooral vrouwen mee te maken hebben, is het tegenkomen van andere mensen op de paden. Trail Sisters hebben in het verleden over dit specifieke probleem geschreven (Assaulted on the Run, She’s Asking For It). Krissy Moehl schreef een geweldig artikel Nike Air Pegasus 83 Uomo over het in harmonie blijven met je Spidey Sense x 2 en gaf geweldige tips om veilig op de paden te rennen, waaronder om iemand te laten weten wat je reisschema is en om naar muziek te luisteren op slechts één hoofdtelefoon als dat je jam is. Draag een telefoon bij je, leer meer over het gebied voordat je vertrekt en zorg ervoor dat je zichtbaar bent als je 's nachts hardloopt. Het belangrijkste is om met al onze hardloper- en niet-hardlopervrienden te blijven praten over veiligheid en respect op de paden (zodat we het [ciswhitehetero] Adidas Superstar Damen patriarchaat effectief kunnen vernietigen).
Wat opwindender is dan wat ik tijdens de lunch heb gegeten, is wat ik tijdens de lunch heb gedaan. Ik heb 4 mijl gelopen in 36:05! Ik nam een ??douche, maar ik kwam weer aan het werk in een ietwat ontaarde, bezwete haren puinhoop. Maar ik kreeg mijn training, ik moest vanmorgen snoozen en nu krijg ik vergaderingen met drankjes en drankjes met drankjes.