'Elke Nike Air Max 2017 Herren maand krijgen we onze menstruatie. Ik weet het, we mogen er niet over praten. Het is de enige keer dat een mens bloedt, en daar gaat het gesprek niet over. ... Elke dag, op een bepaald moment van je dag, praat je met een vrouw die ongesteld is en je weet het niet omdat ze dingen tegen je zegt, zoals: 'Ik ben goed, hoe gaat het met je?' '
Als je het bijhoudt, is dit de tweede keer dat ik een Trail Sister-artikel ben begonnen met een quote van Michelle Wolf. Er is nog meer een gelijkspel voor deze. Ik bevond me midden in een door PMS-hormoon gevoede neerwaartse spiraal op de Black Canyon 100k 2019 toen ik naar mijn bemanningslid Sara keek en ongelovig fluisterde: 'Is dat Michelle Wolf?!?' Ze bevestigde dat het inderdaad de komiek was die bij de hulppost rondhing en dat ik mijn spreekwoordelijke shit bij elkaar moest brengen en Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen me geen zorgen meer hoefde te maken over de beroemdheden die ik die dag zou kunnen zien.
Als vrouwen voegt onze menstruatiecyclus een andere dimensie toe aan de uitdagende puzzel die trailrunning op afstand is. Er zijn de hele maand fysieke fysiologische veranderingen in ons lichaam waar we, in tegenstelling tot mannen, rekening mee moeten houden. Bovendien, en ik denk dat ik hier verre van alleen ben, heeft mijn cyclus ook een impact op mijn psychologie, wat nog meer problemen oplevert die ik heb. En aangezien deze schommelingen het veel moeilijker maken om vrouwen te bestuderen, is de meeste sportwetenschappen gebaseerd op mannen.
Ik ben geenszins een expert op dit gebied. Als je van een expert wilt leren, is Stacy Sims een geweldige hulpbron en heb ik veel van mijn idee?n gekregen over hoe ik mijn problemen kan bestrijden. Ik heb haar boek Roar gelezen, naar haar TedTalk geluisterd en haar gevolgd op sociale media. Wat hier volgt, is het delen van mijn ervaring met hardlopen en mijn cyclus en enkele dingen die me hebben geholpen.
Voor mij is mijn werkelijke periode niet wanneer ik problemen heb. Afgezien van het uitzoeken van vrouwelijke hygi?ne op het pad en mogelijk wat krampen, doe ik het op dat moment redelijk goed. Mijn zware dagen zijn echter de laatste twee dagen van PMS en die eerste dag of zo van spotten. In theorie zou ik racen tijdens die dagen van mijn cyclus gewoon kunnen vermijden, maar dat zou aannemen dat mijn cyclus consistent is. Voor de meeste races is registratie ruim van tevoren vereist, en als mijn cyclus verschuift, heb ik de mogelijkheid om de race te be?indigen of ondanks de extra uitdagingen te rennen.
Ik moet toegeven dat ik Rachel's post vanmorgen erg leuk vond. Zoals je weet, ben ik een grote fan van Caitlin en haar Operation Nike Air Max 200 Donna Beautiful. (Ik ging haar zelfs aanmoedigen toen ze op The Today Show was.) De positieve, opbeurende berichten kunnen echt helpen als je je niet zo goed voelt over jezelf. Als je eraan herinnerd moet worden dat je een geweldig, sterk persoon bent. Maar het kan zeker een beetje verwarrend zijn om deze berichten over eigenliefde te horen als je weet dat er iets moet veranderen. "Dus wacht? Is het oké om van mezelf te houden, maar mezelf te veranderen? ' Het is oké om soms ongelukkig te zijn - zelfs met jezelf - het is eigenlijk volkomen normaal. Omdat niemand van ons perfect is en we fouten maken, en fouten zijn waar we van leren. Het zou geweldig zijn om de hele tijd gelukkig te zijn, maar helaas is dat niet het leven. Maar de dieptepunten zorgen ervoor dat we de hoogtepunten zoveel meer waarderen. Persoonlijk hou ik van Nike Air Vapormax Mens mijn lichaam. Ik werkte me er letterlijk (letterlijk!) Voor af. Mijn lichaam helpt me nu om voor een marathon te trainen en heeft me geholpen twee halve marathons en honderden mijlen te trainen voor deze en andere races. Maar ik vind het niet altijd leuk. Ik heb soms nog steeds dikke dagen. (Kerel, niemand vertelde me dat dikke dagen nooit weggaan, hoeveel gewicht je ook verliest.) Ik wil nog steeds mijn buikspieren versterken. Maar ik probeer vaker van mijn lichaam en van mezelf te houden, net zoals ik gezonder probeer te eten dan niet. Ik wou dat ik zoiets als Operation Beautiful had gevonden toen ik overgewicht had; er is absoluut veel schaamte die je voelt als je te zwaar bent, maar ik ben het 100% eens met Rachel - het is oké om van je lichaam te houden, maar niet altijd van je te houden en het te willen veranderen.
Online Front is the best website design and development company in delhi. We will provide you the best design for your online store. Do you know why we design interactive and responsive websites for you? Because , website is your first impression on your prospective customer. That’s why the best website design is important for making your online store as a brand.