Cardio, specifiek rennen, haalt me ??de deur uit en beweegt voordat mijn brein de kans heeft om excuses of krachttermen te verzinnen. Ik heb eigenlijk de beste runs als ik moe ben, omdat ik gewoon uitkom en me benen laat dragen. Ik ben meestal ongeveer tweederde van mijn run voordat mijn brein begint met de gebruikelijke 'wat is er voor het ontbijt? Dit is ongemakkelijk. Die kerel loopt grappig. Loop ik Nike Air Max Command Mujer grappig? Zou iemand me zien als ik deze wedgie koos? ' Etc etc.
Er is ook de kwestie van tijd. Ik geef mezelf eigenlijk alleen genoeg tijd om de afstand die ik voor die dag gepland heb te RUNNEN. Ik denk dat als er echt iets mis is waar ik moet stoppen met hardlopen, het waarschijnlijk ernstig genoeg is om een ??legitiem excuus voor laat op het werk te rechtvaardigen, maar aan de andere kant is mijn baas behoorlijk relaxed,Nike Air Vapormax HommeNike Air Max 200 Hombre dus ik heb daar misschien meer speelruimte dan meest. 5. Zorg voor voldoende slaap. Dit is de sleutel. Hardlopen terwijl ik uitgeput ben, laat me de rest van de dag volledig onbruikbaar. Gebruik trainingen in de vroege ochtend om voor 22.00 uur naar bed te gaan. Je moet hoe dan ook slapen, dus maak je vrienden dik door uit te leggen dat je het happy hour een beetje vroeg moet verlaten om buff te worden. Of, nog beter, nodig ze uit om met je mee te doen! Trainingsmaatjes is een beproefde tactiek om ervoor te zorgen dat je jezelf op elk moment van de dag fit maakt. Afscheid gedachten
Ik denk dat voor iedereen die op een nieuw moment van de dag probeert te trainen, de sleutel is om iets te doen waar je geen hekel aan hebt. Laten we eerlijk zijn, lichaamsbeweging is meestal niet iets waardoor je alle regenbogen, glitters en ijsjes Salomon Mountain Speedcross 3 Heren voelt totdat je klaar bent. Ik geniet echt van hardlopen, maar ik heb nog steeds de "Zou het zo erg zijn als ik gewoon de rest zou lopen?" debat vaker wel dan niet. Dus dwing jezelf niet om iets te doen waardoor je kunt vervloeken achter de computer (of instructeur!).
Als ik het gevoel krijg dat ik wil schreeuwen tijdens het hardlopen, schakel ik een paar weken over op draaien of iets anders om de burn-out te voorkomen. Op sommige dagen kan ik gewoon niet om 6 uur 's ochtends zeggen en f * ck zeggen tot 7 uur. En dan word ik gestraft voor de lunch of na het werk als ik echt aan het slepen ben en ik wou dat ik ergens anders was dan de sportschool, mezelf vervloekend dat ik niet had 't nutteloos en weg die ochtend.
Ik zou rondhangen en rondhangen, maar 21.00 uur is waaaay voorbij mijn bedtijd. Ik hoop dat deze idee?n je helpen!
De Nike Cortez Dámské On Running Cloudrocks brengen de beste onderdelen van hardloopschoenen en wandelschoenen samen om een ??comfortabele, veelzijdige schoen te bieden die net voldoende ondersteuning en bescherming biedt. Ze doen Nike Air Max 1 Womens dit door een voetbed te gebruiken dat aanvoelt als je favoriete hardloopschoen en vervolgens een bovenwerk toe te voegen dat flexibel en toch duurzaam is. De 'high-top' snit van de Cloudrock biedt extra ondersteuning rond je enkels, wat vooral handig is als je op meer technische paden bent met obstakels verborgen in de sneeuw. De schoen is goed gewatteerd [maar niet helemaal ge?soleerd] met een stevige buitenkant / bovenkant. Dit zijn essenti?le kenmerken als u van plan bent deze schoenen met tractie of sneeuwschoenen te dragen, omdat u ze dan stevig aan uw voeten kunt vastmaken. De Cloudrocks zijn ook waterdicht en toch enigszins Adidas Eqt Support Adv Damenademend.