Wauw. Dit is meer een verontschuldigingsbriefje dan een liefdesbrief, maar ... Het spijt me zo dat ik mijn lunchtaco's overal op je prachtige, eikenhouten helling heb bedolven. In mijn verdediging waren ze onverwacht pittig en ik kon al dan niet ten onrechte hebben aangenomen dat ik een ijzeren maag had. Ik bedoel, achteraf gezien had ik dat waarschijnlijk moeten verwachten. Het is niet bepaald rocket science - Spicy Tacos Nike Air Vapormax Hombre + Eind juli Heat + Running + Very Varied Terrain + Elevation Gain = Hoge kans dat Pukemon voorkomt. Maar weet je, ik denk dat dat hoort bij opgroeien en ouder worden. Jij en je lichaam hebben allebei een even lage tolerantie voor onzin. En daar deed je me aan denken, Blanche. Ik ben gewoon dankbaar dat het niet aan de andere kant is uitgekomen. Jij waarschijnlijk ook.
Je bent wild, weet je dat? Elke keer als ik denk dat ik je ken, kom je terug met een soort gekke en rare wending - gopher-slangen vermomd als rammelaars, besneeuwde hellingen in juli en kogellagerachtig grind dat je de heuvel af laat vliegen als Western Whiptails ontwijk je algemene (minachtende) bestaan. Verdomde keurige hagedissen. Weet je nog die ene keer begin mei, toen alle babygeile padden net waren uitgekomen? Zoiets had ik nog nooit gezien. Ze hadden Nike Air Presto Femme dezelfde kleur als het zandpad en leenden passende camouflage van roofdieren, maar zorgden ook voor een nogal precaire wandeling. Ik heb die dag niet veel secties gelopen omdat ik zo bezig was ze te zien springen en rennen over het pad. Ze zagen eruit als kleine prehistorische wezens met hun stekelige buitenkant en lange, blanco blikken. Bovendien brak de gedachte om erop te gaan staan ??mijn hart. Ik denk dat ik toen echt verliefd op je werd. Je hebt een heel eigen ecosysteem - een dat fluctueert met de seizoenen en zelfs met de dag. En ik kan elke keer dat ik je bezoek getuigen. Ik veronderstel dat ik daarom zo vaak terugkom. Van geile padden tot onverwachte na-holing door besneeuwde oevers in juli, je bent niets minder dan een avontuur.
Het is zaterdagavond om 9:18 uur en ik zit in mijn pyjama, want ik loop morgenochtend 32 Nike Air Max 90 Mens kilometer. Ik doe de NYRR Marathon Tune-Up, wat technisch gezien een race van 18 mijl is, vermomd als een lange termijn. Aangezien mijn marathon over drie weken is, moet ik daar 2 mijl bij optellen VOOR Adidas Zx 750 Donna MIJN LAATSTE LANGE RUN. Na morgen zal ik afbouwen! (Bedank de heer.) De 22-jarige Theodora zou waarschijnlijk al minstens 3-4 drankjes hebben gedronken, of zich klaar maken om haar vrienden te ontmoeten. Ze had wat te drinken nodig om zich aan te kleden, omdat ze een hekel had aan hoe ze eruitzag. Ze ging naar buiten, was ongelukkig, dronk te veel en voelde zich de volgende dag rotzooi, sluipend in haar auto naar de dichtstbijzijnde drive-through McDonald's voor katervoedsel (hoewel er een 3 blokken van haar appartement was, deed ze dat niet) wil niet de dikke meid zijn die je in McDonald's ziet.) De 27-jarige Theodora drinkt zeker nog steeds en drinkt soms nog steeds te veel, maar ze is gelukkiger. Ze loopt met vertrouwen en heeft geen liquide zelfvertrouwen nodig om zich verder aan te kleden. (Ondanks dat ze weet hoe smerig het Nike Air Max 97 Femme is, wil ze soms nog steeds McDonald's als ze een kater heeft.)
Dus mijn 22-jarige ik lacht misschien om mijn 27-jarige zelf omdat ik op een zaterdagavond bleef om vroeg wakker te worden om morgen te rennen, maar mijn 27-jarige zelf zal het laatste lachen om de finishlijn in Chicago in 20 dagen. (Mijn 27-jarige ik zal die vrijdagavond ook feesten als een rockster omdat ze geen tijd heeft om wakker te worden!)