We vertrokken met de bedoeling Nike Air Max 90 Homme om een ??goede kaart te kopen, een slaapplaats te zoeken, langlaufen en een 46er of twee te Adidas Zx Flux Uomo wandelen. We hebben geleerd dat de auto een goedkope en comfortabele slaapplaats is, alleen met de juiste voorbereiding en basiskennis (kraak het raam). We hebben geleerd dat het goed is om in een café te gaan ontdooien voordat je na een koude nacht een wandeling maakt. We hebben geleerd dat langlaufen op ijs niet ons idee van plezier is. We beklommen Cascade, een van de gemakkelijkst te bereiken 4000 voetteksten, en vingen de bug High Peaks. We erkenden dat we geweldige reisgenoten waren, in staat om ons samen aan te passen aan ongemakken en wegblokkades met behoud van een goed humeur. Mikayla en ik erkenden dat veel avonturen en kansen voor onderwijs voor ons lagen, dus begonnen we met het verzamelen van uitrusting en vooral, we begonnen Nike Air Max Thea Mujer kennis te nemen van de geleerde lessen:
Ken uw slaapzakbeoordeling en geloof het. Wanneer de temperatuur 0 graden (Fahrenheit) bereikt, zal je tas van 20 graden het niet snijden. Slaap met je waterfles dichtbij genesteld. Het bevriest gemakkelijk als het gewoon in de auto rondrolt. Krijg je kerntraining voordat je naar bed gaat. Kruip lekker in je slaapzak en begin met crunches. Je lichaamswarmte verwarmt de isolerende luchtlaag in je tas. Neem veel snacks en warme dranken mee. Door eten worden metabolisme en spijsvertering in actie gebracht, waardoor lichaamswarmte ontstaat. Een warm drankje versterkt de stemming van iedereen. Houd uw telefoon tijdens het reizen in de kou in uw beha of in de buurt om te voorkomen dat de batterij leeg raakt. Pas op voor regen, vooral tijdens een meerdaags avontuur. Regenkleding vergeten is gemakkelijk Adidas Zx 750 Uomo als je verwacht de hele dag in de sneeuw te spelen. Wees voorbereid op alles wat op je pad komt. Ik vind dat poncho's goed werken om winterlagen te bedekken en ik breng altijd meerdere laarzen of bootliners mee voor meerdere dagen omdat laarzen langzaam drogen. Bereid een verscheidenheid aan schoenen voor. Heb je microspikes, stijgijzers, sneeuwschoenen nodig? Vraag spullenwinkels of vrienden of ze van tevoren iets moeten lenen. Winterwandelen kan gemakkelijk ijzig en onvoorspelbaar worden, dus ga niet verder dan jij (en je schoenen) voorbereid zijn.
Ik loop mijn eerste marathon in zes dagen! Hoewel ik niet kan stoppen met denken aan de marathon (en de details - zal ik mijn Gus onthouden? Hoe zal het weer zijn?), Ben ik eindelijk overgestapt van pure angst (omg, wat als ik niet finish?) om mijn training te accepteren. Ik zal morgen Nike Air Max 90 Womens drie mijl rennen, woensdag vier mijl en zaterdag twee mijl (om mijn benen los te houden). Ik heb honderden kilometers training voor deze marathon gelogd en als ik nu niet klaar ben, ben ik er nooit klaar voor. Zoals ik eerder zei, zijn we in het weekend van kantoor verhuisd. We hebben nu een kantoorcafetaria, dus ik ging met mijn collega's naar beneden om het te bekijken. Onze kaart was vooraf geladen met $ 5, wat eigenlijk verrassend ver ging. Ik heb een tacosalade. Ik eet meestal geen salade, maar ik wilde geen burrito en ze hadden alleen harde tacoschelpen. Ik eet meestal geen salade omdat het de neiging heeft om mijn maag te storen (en me niet altijd te vullen!), Maar deze salade leek in orde te zijn.