Ik reed Nike Air Max 270 React Womens naar huis van het postkantoor nadat ik een Trail Sisters-pakket naar North Bend, Oregon had verzonden, toen het nummer Jump (For My Love) van The Pointer Sisters op de radio kwam. Deze bekende beat zette me aan het denken over de scène uit The Holiday waarin Hugh Grant in zijn huis danst omdat hij beseft dat hij Adidas Ultra Boost Hombre verliefd is. Onmiddellijk begon ik op mijn bestuurdersstoel rond te huppelen. Laten we eerlijk zijn, het is een aanstekelijk deuntje.
In combinatie met deze filmflash kwam de motivatie en prompt om dit bericht te schrijven; wat echt niets te maken heeft met verliefd worden, nou ja, in ieder geval met een persoon. Ha.
Mensen willen graag. We willen allerlei dingen, en we willen ze altijd. We houden van dagdromen over alle dingen die we zouden willen hebben. Wat we zouden doen als we ze hadden, hoe het leven zou kunnen Nike Air Max Command Dámské] veranderen en hoe het eruit zou zien.
Ironisch genoeg gaat het merendeel van de mensen die dat willen, er niet echt op uit om stappen te ondernemen om te krijgen waar ze naar verlangen. Ze zullen plannen en zelfs manifesteren hoe het eruit ziet / aanvoelt totdat ze het kunnen 'proeven', maar dat maakt allemaal niet uit tenzij ze actie ondernemen.
Naast behoefte houden mensen ook van kansen… of wachten ze er tenminste op. Hoe vaak heb je gehoord: 'Ik doe het als de tijd rijp is' of 'Ik doe het als ik er klaar voor ben'. Dagen, weken, maanden gaan voorbij en toch is die persoon nog niet klaar. Ze blijven wachten omdat ze weten dat ze op een dag hun "grote doorbraak" zullen opvangen.
Nou ... het spijt me dat ik de dromen van de wensers en verlangens verpletter, maar de enige manier om te krijgen wat je wilt, is door het te laten Adidas Superstar Damen gebeuren. De enige manier om van een geweldige kans te profiteren, is door deze te cre?ren!
Mensen komen over het algemeen niet waar ze zijn door zichzelf naar die plaatsen te wensen. Ze hebben gewerkt om die doelen te bereiken. Als je hard werkt en je toewijdt (aan wat het ook is), gaan de deuren voor je open en ontstaan ??er kansen.
Gezond zijn is een marathon, geen sprint. Het is iets dat ik voor het leven ga doen. Het is geen dieet, dus het is oké als ik er niet perfect in ben, want ik ben niet perfect in het leven. (Moeilijk te geloven, ik weet het. HAHAHAHAHA.)
Ik drink de laatste tijd nog een paar cocktails. Ik heb nog een paar trainingen overgeslagen (maar krijg nog steeds [de meeste] van mijn runs binnen!)
Maar ik heb ook meer plezier gehad. Spontaan zijn en naar meer happy hours gaan en meer leuke dingen plannen, in Nike Air Max 90 Homme plaats van te denken "maar ik moet trainen."
Een schoon appartement kiezen boven een door zweet gereinigd lichaam.
Het maakt deel uit van de eb en vloed van het leven. Soms verlang ik naar veel beweging, soms verlang ik naar veel plezier. Als ik overdag geen balans kan vinden (omdat sporten in de ochtend en daarna sociaal zijn na het werk, echt waarlijk vermoeiend kan zijn), dan kan ik dat hopelijk ook per week of maand.
Als ik niet beter kan zijn dan gisteren, dan wil ik gewoon beter zijn dan voorheen. Om meer uit te werken. Nike Air Max Zero Homme Om beter te eten. Om dankbaarder en opmerkzamer te zijn. Om te kijken waar mijn geld naartoe gaat (en dat is geen zwart gat of een balkje).
Soms kunnen we alleen de gezondere keuze maken, niet de gezondste keuze.
Dus vandaag betekende dat dat ik moest proberen niet te boos te worden op mezelf omdat ik Nike Air Pegasus 89 Donna vanmorgen tijdens het hardlopen heb geslapen. Ik kan dat niet veranderen en ik sla de plannen van vanavond niet over. Dus ik zorg ervoor dat ik wat meer binnenkom. En om mijn maaltijden zo gezond mogelijk te houden, dus het maakt niet uit of ik een training oversla of wat barmaaltijden eet.
Want voor mij is een leven zonder af en toe een barmaaltijden geen leven dat de moeite waard is.
De lunch vandaag, wetende dat er aan het einde van de tunnel een happy hour is, was bruine rijst, bloemkool en een kalkoenburger.