Ik heb een bekentenis: ik heb een beetje een fobie van het dragen van jongensshorts in het openbaar. Ik stopte ongeveer vijf jaar geleden met hardlopen en sindsdien is mijn lichaam veranderd. Ik ruilde mijn spandex in voor baggy Nike Air Max 270 Mujer shorts en skorts die mijn groeiende dijen en billen maskeren. Dus toen ik erachter kwam dat ik een paar korte broeken aan het testen was, was ik vervuld met allerlei soorten angst.
Deze short ziet er direct uit de doos geweldig uit! De kleuren zijn vetgedrukt en het patroon is leuk. De tailleband is dik en houdt dingen op hun plaats. Ik vind het ook leuk dat er een sleutelzakje aan de achterkant zit. De ritssluiting met sleutelzak is schuin en ik denk dat het opzettelijk is, maar ik denk niet dat het iets toevoegt aan het ontwerp. Misschien zullen mensen nadenken over de ritsconfiguratie in plaats van mijn kont te beoordelen? We zullen zien.
Hoe dan ook, ik heb met tegenzin mijn eerste run in jongensshorts in meer dan vijf jaar gedaan ... en het was verrassend aangenaam! Het was een beetje alsof ik voor het eerst mager dompelde - eerst Nike Air Pegasus 92 Mujer voelde ik me naakt en bloot, maar toen ik daar eenmaal overheen was, voelde ik me comfortabel en vrij. De Camila-shorts rijden niet zo vaak omhoog als de jongens-shorts die ik in het verleden heb aangetrokken. Ik hoefde er niet elke vijf seconden aan te trekken. Ze lieten me potenti?le kledingstoringen vergeten en me concentreren op de echte reden waarom ik daar was - rennen. Ik droeg ze tijdens langere runs op zonnige dagen en een herstelrun in de regen, en ik ervoer geen schuren of ongemak. Ik had zelfs een willekeurige elandontmoeting terwijl ik deze korte broek droeg. Ze stopte, ik stopte, en we staarden een paar minuten naar beneden tot ze uiteindelijk wegliep. Misschien wilde ze gewoon mijn korte broek bewonderen?
Hoe dan ook, ik ben enthousiast om dit merk te kennen. Hun kleding is functioneel, comfortabel en modieus. Nike Cortez Womens Mogelijk hebben ze ook mijn 'no boy shorts'-beleid verbroken - wat enorm is!
Ik ga niet liegen - een van de redenen waarom ik opgewonden was om rug-aan-rug-tegen-rughelften (de helft?) Te lopen, was het vooruitzicht om de koolhydratenbelasting nog een paar weken te verlengen.
Thomas ', zoals in de Engelse muffin en bagel dunne mensen en de mensen die me sponsoren voor de helft van zondag, stuurden me vorige week een klein hardloopvriendelijk verzorgingspakket: drie pakketten bagel-dunner, voetcrème en Ahava spierverzachtende badzout. (Ik heb ze onlangs in een andere swag-tas gekregen en ik ben zeker van plan om er een paar te kopen als ik geen gratis exemplaren meer heb.)
Mijn liefde voor bagels is goed gedocumenteerd op deze blog. De enige reden waarom ik niet elke dag een bagel heb, is omdat er te veel lege calorie?n in zitten. Nike Air Max 90 Mujer Maar deze bagels met 110 calorie?n bevatten veel vulling zodra ik er banaan en zonnebloemboter op doe.
Ze waren een beetje overal, maar over het algemeen begon ik snel en verbrandde ik tegen het einde van deze race. Behalve die geweldige mijl 11. Misschien was dat toen ik met Becky liep. Deze race voelde zeker zwaar vanwege mijn vermoeide benen, maar ook, denk ik, omdat ik snel begon. We hebben er zaterdagavond over gesproken. Liz en Ashley wilden allebei snel beginnen en hadden uiteindelijk niets meer over. Als je een goede race loopt, redeneerden ze, zul je je aan het einde hoe dan ook opgebrand voelen.