Ik ademde hard uit en stak mijn nagels in mijn gespannen quads. De lucht was fris, maar niet echt koud genoeg om mijn adem te zien. De kale boomtakken boven me ontmoetten elkaar en kraakten zachtjes hallo in de lege ruimte ertussen. Ik was alleen.
Mijn zicht was wazig, donkere vlekken onderbraken het zonlicht dat de onverharde weg bespikkelde. Zandkorrels vulden mijn hoofd en veroorzaakten een desori?nterende duisternis. De boomtakken draaiden om me heen en ik voelde me zwaar. Een vochtige doek bedekte mijn zintuigen, waardoor mijn gedachten dof werden en mijn emoties Nike Air Max 2017 Dames verdoofd. Ik sloot mijn ogen terwijl de wereld bleef draaien.
Mijn hardlooppartner liep ver voor - ik zwaaide hem weg terwijl mijn Midwestern-benen eerder op de klim worstelden. Ik Adidas Superstar Hombre was in conflict. Voor mij is een paniekaanval een eenzame handeling, een handeling die ik liever alleen deed. Maar ik wilde hulp. Ik wilde verlichting. Ik wilde dat het ophield.
Na een paar ritjes naar de fietsenwinkel, beet ik eindelijk in de kogel en kocht een fiets! (Godzijdank voor belastingteruggave!)
Ik ging met de Giant Dash 3, een prestatie-hybride. Het is eigenlijk zo dicht als een hybride bij een racefiets kan komen zonder eigenlijk een racefiets te zijn. Dat betekent dat het comfortabel is en rechte, geen gekrulde staven heeft, maar licht en snel is.
Achteraf naar huis rijden was absoluut angstaanjagend. Tijdens de spits 9th Ave afrijden? Nike Air Max 97 Femme Met een zware tas op mijn schouder? Ik ben zo blij dat ik niet dood ben. Ik liet mijn tas vallen en ging terug voor een rit van 8 mijl naar Battery Park en terug.
Ik vroeg de aardige man in de fietsenwinkel waar ik absoluut niet zonder de fietsenwinkel uit kon lopen, en hij zei dat ik alleen maar lichten nodig had, als ik ooit 's nachts reed, en een helm. Ik had al een helm, dus ik heb de lichten gekocht. Ik kocht ook een bidonhouder (roze, aangezien de fiets blauw is) en een slot.
Dingen die ik niet meteen heb gekocht, maar die ik in mijn toekomst voorzie: gewatteerde korte broek, een rek voor de rug voor het geval ik boodschappen wil doen.
Dingen die ik in de hel niet kan kopen: clips. Ik ben te onhandig om in en uit te knippen.
Dus aangezien ik net een mooie prop contant geld op deze baby heb laten vallen en we veel Adidas Nmd Heren tijd samen doorbrengen, heeft hij een naam nodig. (Ja, ik heb ook mijn auto's een naam gegeven. Ik had een blauwe Jeep genaamd Bluebird en een rode Volvo genaamd Ruby. Dus ja, ik ben dat meisje.)
En dat is waar je binnenkomt. Omdat ik zoveel van je hou omdat ik elke dag mijn gedoe lees, koop ik een cadeau voor je. Slechts een van jullie, alleen voor het suggereren van een naam voor mijn fiets.
Ik stuur een winnaar een Starbucks-cadeaubon van $ 10. Je kunt hiermee ongeveer 3 spinazie feta wraps kopen.
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten met een naam voor mijn fiets. De enige twee criteria voor de naam:
Het moet beginnen met Adidas Zx Flux Mujer een B. (De volledige naam is B___, de Badass Bike.) Het moet een sekseneutrale of een mannelijke naam zijn. Hoewel deze fiets voor een dame is, is de fiets zelf een kerel. Laat op Nike Air Max 2017 Mujer woensdag 27 april 2011 23:59 uur EST een reactie achter. Ik kies de winnaar donderdag.