Een paar maanden geleden stuurde de uitgever van Tina een paar exemplaren van haar boek naar Vrouwendag, en het is me gelukt een exemplaar te pakken.
Ik las er ongeveer de helft van, maar besloot te wachten tot alle anderen de hunne hadden ontvangen om het af te maken. (Ik kijk ook meestal niet naar menu's voordat ik uit eten ga, want ik wil niet rondhangen met mijn duimen terwijl iedereen kijkt. Misschien ben ik gewoon raar.)
Maar een paar weken geleden, toen alle anderen hun kopie?n van Carrots ’n’ Cake kregen, maakte ik ook mijn exemplaar af.
Wat Tina zo aantrekkelijk maakte als persoon en blogger - haar ongecompliceerde, herkenbare manier van praten - maakte haar boek ook heel gemakkelijk te lezen.Ik had het gevoel dat ik in een bar met haar aan het praten was over haar gezonde manieren.
Ze leidt je door talloze situaties waarin het gemakkelijk is om van de gezonde treinwagon af te vallen - happy hour, op vakantie te gaan - en vertelt je haar strategie?n om te genieten zonder overboord te gaan. Maar ze worstelt zelf met de occasionele eetbuien, dus ze praat ook over hoe om te herkennen wat een Nike Air Max 2017 Femme eetbui veroorzaakt en verder te gaan. Ze weeft veel persoonlijke anekdotes in haar tips.
Als je haar blog al meer dan een seconde hebt gelezen, weet je dat ze absoluut een zoetekauw is, en dus is het boek alleen al de moeite waard voor de eenvoudige bakrecepten. Haar granaatappel-appel-knapperige en pompoen-muffins zien er geweldig uit. Ze gooit ook veel trainingen in - zowel kracht als cardio.
De afgelopen maanden is Tina veranderd van een van mijn favoriete bloggers in een van mijn favoriete bloggers en een van mijn favoriete mensen. Ik heb de kans gehad om veel tijd met haar door te brengen in NYC en op verschillende evenementen met andere bloggers, en ze is nog leuker persoonlijk dan ze op haar blog tegenkomt. Ik ben zo trots op haar voor haar boek en ik vind het heel spannend om haar te steunen bij haar signeersessie!
Ik Adidas Zx Flux Uomo ging vanmiddag naar Rhode Island en we gingen lunchen. Een deel van de fam ging naar Walt's Roast Beef, maar ik zag een grote oogst en wilde het proberen. Ik heb het gevoel dat het de lichaamspomp van brood is. Geweldig , populair in de blogwereld, maar niet gemakkelijk te vinden in NYC.
Ik bedoel, als Kath en haar man er een openen, moet het toch gezond zijn?
Het was pas in mijn junior jaar op de universiteit (toen ik in Nieuw-Zeeland en Australi? woonde) dat ik begon te rennen.Ik woonde in Nieuw-Zeeland, veel te veel feestend, en ik besloot dat ik beter moest gaan zorgen voor Ik was gemakkelijk aan het rennen. Ik kon mijn schoenen aantrekken en de deur uit rennen en de binnenwegen van Christchurch verkennen, waar ik naar school ging. Dit ging verder in Australi?, waar ik in Adelaide woonde, en rende van ons appartement naar Nike Air Max Thea Womens de oceaan. 's ochtends om van de zonsopgang te genieten.
Nadat ik was afgestudeerd, bracht ik een aanzienlijke hoeveelheid tijd door met reizen over de hele wereld.Tijdens mijn reizen realiseerde ik me dat hardlopen de meest interessante en effici?nte manier was geworden om mezelf vertrouwd te maken met de stad waar ik was geland. Het was een manier van verkennen geworden. .
Gina: Je hebt de hele wereld over gereisd. Wat was de belangrijkste reden hiervoor? En heb je een favoriet land / gebied?
Darcy: Ik heb altijd een reislust in me gehad. Toen ik afstudeerde aan de universiteit, wist ik dat ik de wereld op een niet-traditionele manier wilde verkennen. Met de steun van mijn ouders kocht ik een 'around the world'-vliegticket en reisde solo voor 4,5 maanden. Ik wilde niet de traditionele route door Europa gaan die veel vrienden Adidas Zx 750 Homme destijds deden. Ik concentreerde me op alle ervaringen in de derde wereld, te beginnen in Zuid-Amerika, Afrika, Thailand, Nepal, China, Japan, en terug naar de VS. Het was de meest eye-openende ervaring van mijn leven.
Een favoriet land of gebied ... het is moeilijk te zeggen. Het is zo'n grote wereld en er is zoveel dat ik niet heb gezien. Wonen in Nieuw-Zeeland op de universiteit, ik heb het land echt moeten verkennen. Ik werd echt verliefd op daar zou ik naartoe zijn verhuisd, maar het is te ver van familie.