De kameraadschap was Nike Air Max Jewell Dames sterk, er werd veel gelachen, veel goed advies en veel nieuwe vrienden. Hoewel ik deze interacties en evenementen een succes zou noemen, was er een verontrustende sfeer die ik zou oppikken. Ik ervoer deze zelfde sfeer ook in veel van de online interactie die ik had / heb met vrouwen via de site.
Dus, wat is deze mysterieuze sfeer? Zelftwijfel.
Al te vaak dromen we van de dingen die we willen doen, plaatsen waar we heen willen en de dingen die we willen veranderen. Onze geest stijgt, onze houding bereikt een hoogtepunt en we bevinden ons op wolk 9 terwijl we nadenken over de dingen die zouden kunnen zijn.
Dan, ergens tussen die 30 minuten van bewuste gelukzaligheid en terug moeten naar het heden, besluiten we dat dit dwaze gedachten zijn, dingen die nooit kunnen zijn, en we gooien die dromen uit het raam. We besluiten te stoppen met www.kopfsachederfilm.de onszelf. We zeggen dingen als: 'het is wat het is' en 'als het maar' is. Ergens onderweg in het leven zijn we gestopt met wedden op onszelf. We hebben besloten om dromen als dromen te houden en hebben gezellige bedden gemaakt in een huis van zelfgenoegzaamheid.
Veel mensen zullen zeggen dat ze hun dromen niet kunnen najagen vanwege de verantwoordelijkheden die ze hebben. We hebben allemaal een of andere vorm van beperkingen in het leven, en soms kunnen ze echt slecht zijn. Maar laat die beperkingen uw vermogen om creatief te worden niet beperken ... en er omheen werken!
Om te lachen en als een goede herinnering, denk aan de 10-jarige versie van jou. Die jongen zou je in je reet trappen als je besloot te stoppen met de dingen die je in het leven wilt. Toen ik 10 was, dacht ik dat niets onmogelijk was. Alleen omdat mijn ouders Adidas Tubular Damen zeiden dat ik niet kon vliegen, betekende dat niet dat ik het niet zou proberen ?? Natuurlijk werkte dat niet, maar ik heb het fantastisch geprobeerd!
Sinds de laatste keer dat ik blog, heb ik twee sollicitatiegesprekken gehad! Ik dacht dat ik veel meer tijd zou hebben om met deze downtime te bloggen, maar ik heb het geluk gehad dat ik al een heleboel interviews heb gehad, en 's nachts bereid ik me voor op de volgende of hang ik uit met vrienden omdat ik menselijk contact nodig hebben.
Ik heb ook goed werk geleverd met het eten van wat er in mijn keuken staat, dus ik moest terug naar een paar maaltijden om mee te nemen voordat ik weer tijd had om boodschappen te doen. Gisteren heb ik de lunch opgehaald bij KooFoo, een Koreaanse rijstbar. Ik heb wat kipbimibab met bruine rijst. Ik hou van eten uit verschillende culturen omdat het doorgaans gemakkelijker is om gezondere opties te vinden dan bij Amerikaans eten.
Ik werd vanmorgen wakker en wilde echt de druk van al deze interviews kwijtraken. Na de race van zaterdag had ik het waarschijnlijk rustiger aan moeten doen, maar ik besloot hard te lopen. Ik rende 3,01 mijl in 26:31 - een 8:49 tempo.
Het was moeilijk om in een Adidas Eqt Support Adv Damen normale routine te komen sinds ik werd ontslagen - elke dag was een beetje anders. Soms heb ik een interview of een vergadering of soms heb ik tijdgevoelige boodschappen die moeten worden gedaan.
Het enige consistente is dat ik 's ochtends of' s middags moet trainen. Dit is grotendeels gelukt omdat ik bijna elke avond plannen had, maar het is goed gelukt, omdat het me het gevoel geeft dat ik iets voor vandaag heb bereikt.
Vanmorgen had ik plannen om vroeg wakker te worden en voor een interview een les te volgen in de sportschool. Ik lag te lang in bed en miste de les, dus besloot ik uiteindelijk de gewichtsruimte alleen te trotseren.
Ik had een Luna-bar en banaan als ontbijt voordat ik naar de sportschool in mijn flatgebouw ging om een ??krachttraining uit The New Rules of Lifting for Women te proberen.