Ik weet niet of het het begin van een nieuw jaar is (kaaswaarschuwing!) Of dat ik weer een trainingsplan heb, maar ik ben net zo gemotiveerd om me aan een zweetschema te houden en te eten zoals ik was toen ik dit begon gek pad bijna drie jaar geleden. (Blijf lezen, er zit ook iets voor jou in.)
Ik verliet gisteravond om 7.30 uur mijn werk en mopperde alleen een beetje op mijn ijskoude wandeling naar de sportschool. Ik had een tempo van 40 minuten op mijn schema en ik was Adidas Zx Flux Damen enthousiast om het aan te pakken, hoewel ik wist dat het een beetje zou zuigen. Het was maanden geleden dat ik snel werk had gedaan. Ik legde 4,37 mijl af in 40 minuten en werd zo heet dat de wandeling naar huis in de vrieskou me nauwelijks hinderde. (Eerlijk gezegd.)
Ik kwam thuis en zocht mijn bijna lege koelkast af om iets te eten.
Ik was vastbesloten dit hele Eat In [More] Month-gedoe te volgen. Mijn keuken was vrij kaal, dus ik ging voor spinazie-feta-eieren. (Ingredi?nten: spinazie, feta, kokosmelk voor een beetje luchtig en geweldig.)
Mijn ontbijt en lunch waren een gigantische Eat In [More] Month mislukt. Niet voorbereiden, voorbereiden om te mislukken en zo.
Vanavond verliet ik mijn werk op een behoorlijk moment en ging Adidas Eqt Support Adv Dames ik op weg naar een bootcamp. Je herinnert je misschien dat ik vorig jaar de bootcamp van deze hardloper deed. Ik vond het echt leuk, maar het schopte me zo hard dat ik in feite bang was om na twee sessies terug te gaan. Ik vond het geweldig omdat Jaz, de instructeur, ongelooflijk intens is, maar ook HILARIOUS. Dus terwijl ik wilde sterven tijdens haar les, was het moeilijk om haar te haten. Ik heb haar in de stad gezien tijdens een paar fitnessevenementen (en ik zag haar juichen op de NYC Half vorig jaar, waardoor mijn pompende hart bijna smolt), en we zouden samenwerken om vorig jaar een evenement te organiseren, maar het viel uiteindelijk door.
Hoe dan ook, een aardige dame genaamd Sara, nieuw van mijn liefde voor Jaz, en vroeg of ik ge?nteresseerd zou zijn in een manier om samen te werken om zowel Jaz als mij te helpen. Nike Tanjun Hombre Ik help graag mensen die ik leuk vind ... en mezelf ... dus ik was er helemaal mee bezig - met één voorwaarde: dat er ook iets voor jullie in zit.
De Zensah Smart Running Handschoenen zijn slank zittende handschoenen met siliconen grips over de handpalm en geleidend materiaal op elke duim / wijsvinger voor compatibiliteit met touchscreens [ongeveer 90% succes met touchscreens]. Ze hebben ook brede stroken reflecterend materiaal over de vingers voor betere zichtbaarheid 's nachts en een laagje microsuède op de duim voor loopneuzen.
We vonden deze handschoenen een geweldige lichtgewicht optie voor die dagen dat de wind kalm is maar de temperaturen laag. Zonder een wind- of waterbeschermende laag moet u op de hoogte zijn van de voorspelling wanneer u eropuit trekt. De Smart Running-handschoenen zijn ook dun genoeg om een Nike Air Max 2017 Heren ??geweldige binnenlaag te zijn voor extreme sportwanten, zoals ski- / snowboardwanten.
Maatvoering + pasvorm: gemeten net onder een kleine maat, beoordeeld als een kleine maat. De maattabel is nauwkeurig, hoewel het leuk zou zijn om een ??extra kleine optie te hebben. Elke vinger past heel goed, zonder een groot aantal naden achter te laten bij elke vingertop.