Er zijn veel redenen waarom het moeilijk kan zijn om de deur uit te gaan. Wat handig is om te weten, is dat iedereen * van tijd tot tijd zo denkt. Trainen naar elk doel omvat een reeks prachtige en vreselijke runs waarbij de meesten zich ergens in het midden voelen. Net zoals het eten van chocolade (plaats hier je favoriete eten) klinkt elke dag geweldig in theorie en waarschijnlijk zelfs in het begin, echt verplicht Nike Air Max 270 React Womens zijn om elke dag chocolade te eten zou niet zo leuk zijn. Meestal smaakt het waarschijnlijk goed en op sommige dagen is het zelfs geweldig, maar er zijn ook dagen dat je gewoon geen chocolade meer wilt eten. Rennen - eigenlijk alles! - is op dezelfde manier. Aangezien er dagen zullen zijn dat het moeilijk is om daar te komen, volgen hier enkele tips om je training te volgen op die dagen dat je er gewoon geen zin in hebt:
Gebruik moeilijke weersomstandigheden om jezelf zwaar te maken. Als het koud, donker, regen en / of winderig is, kan het moeilijk zijn om opgewonden te raken als je naar buiten gaat om te trainen. Ik dring er bij mijn atleten op aan om er toch heen te gaan en niet omdat ik gemeen ben.
Reden # 1: Op de racedag is het weer een belangrijke factor die buiten onze controle ligt. Als je gewend bent geraakt aan hardlopen Nike Air Max 270 Mujer onder ongunstige omstandigheden, heb je veel meer kans om sterk te presteren op de racedag dan wanneer je die vrije dagen nam of binnen bleef - beide omdat mentaal de omstandigheden je niet zo veel storen en fysiek was je consistenter met uw trainingsprogramma.
Ik weet dat ik dit al een miljoen Nike Air Vapormax Damen keer heb gezegd - ik ben niet begonnen met mijn blog om vrienden te maken, maar ik heb zoveel geluk dat ik alle geweldige mensen die ik er door heb ontmoet heb ontmoet en met zoveel andere mensen contact heb gehad. Gewoon omdat ik op internet te veel deel.
We zijn begonnen met mijn favoriete bootcamp-klasse vóór de Meet and Tweet.
De Meet and Tweet was een eendaagse conferentie, georganiseerd door het tijdschrift Fitness en een aantal geweldige sponsors in het Metropolitan Pavilion, waar veel van de NYRR-race-exposities zijn.
Ik liep Nike Cortez Donna de conferentieruimte binnen en was meteen overweldigd. Ik denk dat er waarschijnlijk bijna 200 mensen waren, en ik kende of herkende veel van die mensen, maar ik was nog steeds een beetje angstig. Of misschien was dat de cafe?ne en endorfines.
De eerste spreker was AJ Jacobs, de auteur die The Year Nike Air Max 2017 Mujer of Living Biblically and Drop Dead Healthy schreef. De laatste is degene waar hij met ons over wilde praten. Voor dit boek nam hij twee jaar de tijd om alle gezondheidsadviezen op te volgen die hij kon vinden. Spoiler alert: er is geen gebrek aan gezondheidsadvies. Hij was eigenlijk een gezondheidscavia en deed alles, van het schrijven van het boek op een loopband tot het paaldansen. We hebben zijn boek in onze swag-tas en het klinkt als een interessante lezing.
Daarna hoorden we van Fitness-voedingsredacteur Juno DeMelo en voedingsdeskundigen Tanya Zuckerbrot en Keri Gans. (Ik volg Keri al een tijdje op Twitter, dus het was interessant om haar te zien spreken.)
Ze hadden het over koolhydraten, reinigingsmiddelen en cafe?ne. Twee van hen waren in orde door de voedingsdeskundigen: raad eens welke.
Ze spraken over enkele van de Nike Air Max 270 Mens veel voorkomende misvattingen over het bovenstaande, zoals dat koolhydraten je dik maken. (Te veel koolhydraten doen dat, maar koolhydraten zelf niet.) Reinigingen waren een ander hot topic; ze waren duidelijk geen fan van zuivering. 'Als je gaat reinigen, leer je alleen maar eten uit je dieet', zegt Keri. Ze zeiden dat een reiniging van een dag of twee niet zo gevaarlijk was, maar dat het niet effectief is om af te vallen.