Ik ben al 20 jaar vegetari?r (ik ben nu 32) en een atleet in een bepaalde hoedanigheid gedurende die hele tijd. Pas ongeveer 10 jaar geleden begon ik elke week een aanzienlijk aantal trainingsuren te maken, en pas ongeveer 5 jaar geleden begon ik mezelf echt als een atleet te zien. Ik zou niet op een andere manier willen eten, persoonlijk, en ik zou echt willen dat meer mensen een kans zouden krijgen om (meer) op planten te gaan. In Zweden, waar ik woon, lanceerde het WWF net een campagne genaamd "World Class Vego" samen met het Zweedse Olympisch Comité. Als hun gezichten hebben ze een groep Zweedse olympische gouden Nike Epic React Flyknit Mujer medaillewinnaars uit verschillende sporten die zijn overgestapt van een dieet met veel dierenproducten naar een meer plantaardig product. Het leren van dit initiatief maakte me eindeloos blij - verandering komt tenslotte, en als XC-ski?rs, waarvan bekend is dat Nike Air Max Tavas Womens ze harder trainen dan andere atleten, het kunnen doen, wie kan dan zeggen dat ze dat niet kunnen?
Een paar handige tips onderweg: Het vinden van een hoogwaardige, biologische koolzaadolie is een geweldige investering voor uw plantaardige keuken. Canola-olie is zeer rijk aan omega-3, anders vaker aangetroffen in b.v. vette vis, en is daarom een ??goede keuze voor uw kookvet. Vlasolie is ook een uitstekende bron van omega-3, maar heeft een meer uitgesproken smaak. Altijd pindakaas in huis hebben. Slechts 1 eetlepel pindakaas geeft je maar liefst 4 g eiwit en veel energie, waardoor Nike Internationalist Hombre het een geweldige snack is voor atleten. Een persoonlijke favoriet is een soort rijstcake besmeurd met pindakaas, en vervolgens rozijnen en een snufje zout erop gestrooid. In het begin klinkt het misschien raar, maar het is geweldig! Meer zuurdesembrood eten. Volkorenproducten bevatten fytinezuur, een stof die de opname van ijzer en zink vermindert. Dit Nike Air Pegasus 83 Womens zuur wordt echter afgebroken in het stijgende proces in zuurdesembrood - in tegenstelling tot brood gemaakt met gist, bakpoeder of bakpoeder - wat betekent dat het lichaam meer van genoemde mineralen kan opnemen.
Uiteindelijk besloot ik dat ik moest beginnen met de run van vandaag, een gemakkelijke run van 4 mijl. Mijn plan vraagt ??5 dagen, en op twee van de dagen staat dat ik cross-training kan vervangen, maar ik probeer te zien of ik me kan aanpassen aan 5 dagen per week hardlopen. Nike Free Run 2 Femme Ik zal het een paar weken proberen, en als iets pijn begint te doen of het voelt te veel, ga ik naar 4. Ik was echt pijnlijk en strak, dus besloot ik dat ik ook wat yoga nodig had.
Ik ging naar Yoga Vida (eerdere Yoga Vida-beoordeling) voor hun flowklasse. De vrouw van Alec Baldwin is daar instructeur, maar was niet mijn instructeur, dus er waren geen waarnemingen van Jack Donaghy.
Ik was op zoek naar iets dat me niet zou schoppen, maar was niet alleen maar op de grond liggen en een paar stukken strekken, en deze klasse was perfect. Het was een stroom, maar het bewoog nooit te snel voor mijn pijnlijke spieren. Ik rende daar een mijl, nam de 65 minuten durende les en rende toen Nike Air Huarache Damen 3 mijl naar huis om mijn 4 mijl voor de dag te voltooien.
Mijl vandaag: 4 / Week mijl: 27! Hoewel een paar van de runs deze week minder dan geweldig waren, ben ik nog steeds blij met mijn eerste Nike Air Vapormax Donna trainingsweek.